XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Steks is rijke tatta jwz
     
    Lifetime PR op de squat
    1 x 140 (jaren geleden squatte ik ooit 1 x 130 of 1 x 135). Onverwachts ook want ik ging normaal geen pr pogen.
     
    Ik heb vorig jaar op 1 februari een waarschuwing gekregen op het forum omdat ik een stoute jongen was geweest in de 'echt/nep' sectie.
    Morgen zal dat waarschuwingspunt eindelijk verdwijnen... Ik voel me bevrijd!!! :devilnana:
    Wat voor een sectie is dat? (mag dat trouwens besproken worden?)
     
    Ik heb vorig jaar op 1 februari een waarschuwing gekregen op het forum omdat ik een stoute jongen was geweest in de 'echt/nep' sectie.
    Morgen zal dat waarschuwingspunt eindelijk verdwijnen... Ik voel me bevrijd!!! :devilnana:

    Reported voor openbaar kaarten bespreken :trollface:

    Sanca Saxon geef m nieuwe :mad:
     
    Lifetime PR op de squat
    1 x 140 (jaren geleden squatte ik ooit 1 x 130 of 1 x 135). Onverwachts ook want ik ging normaal geen pr pogen.
    Als ik ze wil testen mislukt het altijd... Wil ik gewoon trainen lukt het meestal wél:)
     
    Gewoon alles ontkennen. Gaat ixyiizy ook goed af zo te zien.
    Zal eerder hebben gelegen aan de minderjarigen die verklaringen moesten afleggen en daarin inconsequent waren. Wellicht nog onder toezicht van ouder(s) of verzorger(s), dan gaat het stroef worden.
     
    Zal eerder hebben gelegen aan de minderjarigen die verklaringen moesten afleggen en daarin inconsequent waren. Wellicht nog onder toezicht van ouder(s) of verzorger(s), dan gaat het stroef worden.

    Als je de waarheid verteld is het wel makkelijker om consequent te zijn :roflol:

    Geloof dat 1 van de 2 het eerst had over 2 keer en vervolgens over 6 of 7. Kijk dat je het na 10 keer niet meer precies weet is begrijpelijk maar je weet toch wel of je 2x of 7x een pik in je gehad hebt.

    Ik had het precieze aantal ook wel geweten op het moment dat zij met een voorbinddildo aan was gekomen en ik had moeten bukken :roflol:
     
    Soms lijken het er 7, maar is het er maar ééntje.
     
    Back
    Naar boven