XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De bulk gaat de goede kant op: 95,5 kilo (+ 11 kilo op 4 maand). Ik denk er aan tot 100 kilo te bulken, dan daar te houden, tot ik mijn krachtdoelen heb behaald en daarna cutten naar een vetpercentage van 13 a 14%
     
    De bulk gaat de goede kant op: 95,5 kilo (+ 11 kilo op 4 maand). Ik denk er aan tot 100 kilo te bulken, dan daar te houden, tot ik mijn krachtdoelen heb behaald en daarna cutten naar een vetpercentage van 13 a 14%
    Wel erg veel imo, als je het iig zonder al teveel vet wilt.
     
    Vandaag besefte ik dat ik ondanks de pr's gisteren, nergens een pijntje heb tgv bench, squat, en deadlift. De vorige jaren ontwikkelde ik altijd een "all over" zeurende pijn, na een paar maanden de big three gedaan te hebben. Blijkbaar train ik nu veel verstandiger. 40 nu en sterker dan ooit. Nog een maand of twee en ook de bench zal ik een lifetime pr hebben (deadlift en squat heb ik al op zak)
     
    Vandaag besefte ik dat ik ondanks de pr's gisteren, nergens een pijntje heb tgv bench, squat, en deadlift. De vorige jaren ontwikkelde ik altijd een "all over" zeurende pijn, na een paar maanden de big three gedaan te hebben. Blijkbaar train ik nu veel verstandiger. 40 nu en sterker dan ooit. Nog een maand of twee en ook de bench zal ik een lifetime pr hebben (deadlift en squat heb ik al op zak)
    ik heb dit toevallig ook al een hele tijd. In het begin dat ik trainde had ik overal iets...... Maar tegenwoordig heb ik nooit meer blessureleed. Ik ben wel altijd ernstig vermoeid door het trainen, heb jij dat ook??
     
    Ik zie het zo- Je ontwikkeld gaandeweg je eigen stijl en filtert precies uit wat je blessures veroorzaakt. Bij mij alle schouder oefeningen op wat preventieve en ohp na bijv. Fuck side raises upright rows of andere homofiele kuuut oefeningen
     
    ik heb dit toevallig ook al een hele tijd. In het begin dat ik trainde had ik overal iets...... Maar tegenwoordig heb ik nooit meer blessureleed. Ik ben wel altijd ernstig vermoeid door het trainen, heb jij dat ook??
    Ik ben hyperkinetisch dus moe zijn is iets wat ik niet ken.

    Wat betreft de pijn: bij mij kwam het vooral omdat ik teveel volume en te zwaar en te vaak trainde, en daarbij veel te weinig sliep en at. Ik eet nu zwaar boven onderhoud, slaap meer, en sla een trainingsdag over als ik voel dat ik nog niet hersteld ben. Vroeger kon ik dat niet. En er zijn oefeningen die ik niet doe omdat ik weet dat ze me schade berokkenen.
     
    afgelopen vrijdag ging ik naar de stad met mn tas op de bagagedrager van de fiets. ik had niet gemerkt dat mn tas van de fiets af was gevallen tijdens het fietsen. ik ging de route weer terug, maar vond m niet. zat ruim een halfuur te zoeken tot ik uiteindelijk maar naar het politiebureau ging.

    zag ik daar een jongen met mijn tas aan de balie en zat de vrouw aan de balie met m’n ov in haar handen om te kijken of ze contact met me konden opnemen :o

    mijn laptop en andere spullen van ruim €1500 samen waard (en dan nog te bedenken mijn persoonlijke bestanden die ik dan kwijt zou zijn) waren gewoon in de tas. ik was niks kwijt en de vinder vond het geen big deal en liep gewoon weg voordat ik om z’n gegevens vroeg voor een beloning :o

    faith in humanity restored :D
     
    Dan was je de tas vast niet in je woonwijk verloren?
     
    Dit was het nieuws komt morgen in het nieuws lol!!

    20180204_214509.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Dit is zo'n evolutie waar ik werkelijk tegenop zie. Het klagen over de meest belachelijke onzin. In de VS heeft dit nu de meest absurde proporties genomen. Kijk maar eens naar het genderdebat, die zelf in Canada nog belachelijker is. Daar is het bij wet verboden iemand een hem of haar te noemen indien deze zich eerder iets anders vindt; Dat kan je geldboetes opleveren en indien je die niet betaalt....

    De overbescherming en bemoeienis van de overheid wordt echt absurd.
     
    Dit is zo'n evolutie waar ik werkelijk tegenop zie. Het klagen over de meest belachelijke onzin. In de VS heeft dit nu de meest absurde proporties genomen. Kijk maar eens naar het genderdebat, die zelf in Canada nog belachelijker is. Daar is het bij wet verboden iemand een hem of haar te noemen indien deze zich eerder iets anders vindt; Dat kan je geldboetes opleveren en indien je die niet betaalt....

    De overbescherming en bemoeienis van de overheid wordt echt absurd.

    Door overdreven toe te zien op de vrijheid en belangen van minderheden krijg ik ook vaak het gevoel dat we dreigen te evolueren naar een maatschappij waar je eigenlijk niks meer mag.

    Politieke correctheid loopt gewoon de spuigaten uit.
     
    Door overdreven toe te zien op de vrijheid en belangen van minderheden krijg ik ook vaak het gevoel dat we dreigen te evolueren naar een maatschappij waar je eigenlijk niks meer mag.

    Politieke correctheid loopt gewoon de spuigaten uit.

    Je mag ook niet zeggen dat de moslims oververtegenwoordigd zijn in zowel criminaliteit als bijstand trekken want dan ben je racist :roflol:

    Gedraag je gewoon normaal en ga werken voor je geld ipv beetje het voor de wel willende moslims verzieken.
     
    Je mag ook niet zeggen dat de moslims oververtegenwoordigd zijn in zowel criminaliteit als bijstand trekken want dan ben je racist :roflol:

    Gedraag je gewoon normaal en ga werken voor je geld ipv beetje het voor de wel willende moslims verzieken.

    Waar werkte jij ook alweer?
     
    Back
    Naar boven