MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • B698804_D_5_B7_B_4_D39_B558_E8_AB67_A5_CBB5.jpg

    images upload

    Tering :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Of pimp bedoelde ie waarschijnlijk
     
    Of pimp bedoelde ie waarschijnlijk

    T is echt een onwijs braaf pikkie met een grote mond, zat ze bijdehand te doen dus ik zo: ja is nog best ver lopen naar school hoor. Gelijk: oh sorry sorry :roflol:. En ze loopt er niet bij als zo’n goedkoop hoertje dus zal wel mee vallen wat anderen denken dat ze uitvreet.

    Wilde ze bij school auto uit stappen maar we waren er 1 minuut te laat. Dus ik zo: rennen kut en duw haar half auto uit, gaat ze bijna op dr muil, knikkert haar broer nog even haar tas tegen haar aan waardoor ze weer bijna valt :roflol:
     
    Cross fitte notarissen, gekker moet het niet worden....
     
    Kom ik net onder de zonnebank vandaan zet zo’n brede balzak zijn kut auto voor mijn huis. Heb hem even boos toegesproken rende die huilend naar zijn auto terug en reed weg.

    link?
     
    Fun fact, de notaris die ik had is een crossfitter en heeft interesse om mijn tire over te nemen als ik 'em niet mee verhuis :roflol:
    Kijk maar uit dat ie je niet om zeep helpt voor je oud ijzerwaren en je banden
     
    dag 7 van mijn eerste volledige rustweek in 2 jaar en ik begin me zo waar eens écht iets fitter te voelen :eek::eek::eek::eek::eek:
     
    dag 7 van mijn eerste volledige rustweek in 2 jaar en ik begin me zo waar eens écht iets fitter te voelen :eek::eek::eek::eek::eek:

    2 weken geen internet zou je ook goed doen of 1 weekje maar. Ons trouwens ook :p.
     
    :roflol: Vraagt die domme kut of ik dr op kan halen vanavond omdat haar ma niet wilt rijden. Dus ik zo: ja heb echt geen zin in carnaval vieren en verkleed gaan :o

    Zegt ze zo: ga je verkleed als pedofiel ben ik je costuum wel.

    Gvd wordt je er uit geluld door zon kutkind :roflol:
     
    Haha godver.. Hoe oud is deze?
     
    :roflol: Vraagt die domme kut of ik dr op kan halen vanavond omdat haar ma niet wilt rijden. Dus ik zo: ja heb echt geen zin in carnaval vieren en verkleed gaan :o

    Zegt ze zo: ga je verkleed als pedofiel ben ik je costuum wel.

    Gvd wordt je er uit geluld door zon kutkind :roflol:

    jimmysavilejpg_2924520b.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    :roflol: Vraagt die domme kut of ik dr op kan halen vanavond omdat haar ma niet wilt rijden. Dus ik zo: ja heb echt geen zin in carnaval vieren en verkleed gaan :o

    Zegt ze zo: ga je verkleed als pedofiel ben ik je costuum wel.

    Gvd wordt je er uit geluld door zon kutkind :roflol:
    Ze worden steeds mondiger he die tieners van tegenwoordig...
     
    Back
    Naar boven