MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Op Youtube en google is een hele hoop te vinden :)
    Gebruik Lightroom/Photoshop om te editten, schiet in RAW-format en vermijd de auto stand en je bent al een heel eind :)


    Klopt daar had ik mij al in verdiept. :thumb:
     
    Op Youtube en google is een hele hoop te vinden :)
    Gebruik Lightroom/Photoshop om te editten, schiet in RAW-format en vermijd de auto stand en je bent al een heel eind :)

    Raw file output is CR2. Wil ik die openen ondersteund me pc het niet lol. Even de boel updaten en zo. Heb gewoon even wat foto's gemaakt buiten voor de lol. Moren maar even goed inlezen ivm de settings etc.
    Lightroom wou ik downloaden ook fail. Mijn pc is niet goed genoeg haha.

    6GB Ram (genoeg Hardeschijf)
    Intel i7 950 3.07Ghz
    64bit

    Dat lijkt me wel voldoende dacht ik. Hoop dat die updates helpen.
    Maar ik ben nog steeds gelukkig :D.
     
    1 of andere mongool die boos achter ons aan rijdt, rijden we naar afgelegen weg. Vervolgens stappen wij uit om te vragen wat zijn probleem is boekt die er snel vandoor :roflol:

    Denkt die mongool wel niet, probeert ons zo van de weg af te drukken. Had hem zo met zn kop op de stoeprand getrapt als die uit gestapt was :o
     
    en het was nog lang onrustig op het schoolplein
     
    Doorgaans hebben die nog geen rijbewijs. :jk:

    :roflol: ik reed niet eens, die pauper mafketel drukte ons zo de weg af, als er fietsers op fietspad gereden hadden waren we daar met 80 op geklapt.
     
    Rijd ik chill oo een afgelegen weggetje, stopt een auto voor me en stapt er een ecto uit met zijn dochtertje van 11 (dochtertje stapte uit aan bestuurderszijde :hamer:. Ecto keek zo boos dat ik in mijn broek piste van het lachen. Ben maar snel omgedraaid om een droge broek aan te trekken. Vlekken zijn gelukkig uit de bekleding. :roflol:
     
    :roflol: ik reed niet eens, die pauper mafketel drukte ons zo de weg af, als er fietsers op fietspad gereden hadden waren we daar met 80 op geklapt.
    Dan moet je daar geen 80 rijden.

    Buiten de bebouwde kom (80km) is het fietspad doorgaans gescheiden van de rijbaan.
     
    Heb ik nooit gedaan, ik hield me ook altijd netjes in tijdens het sparren met Bruce :cool:
     
    Overigens was het 11-jarig meisje gespierder dan bovenvernoemde ecto :haha:
     
    Dan moet je daar geen 80 rijden.

    Buiten de bebouwde kom (80km) is het fietspad doorgaans gescheiden van de rijbaan.

    Moet je na gaan hoe ver we van de weg af gedrukt werden :o pollen gras liggen nog op het dak.

    Was gewoon puur poging doodslag wat die mafketel deed, als er boom of fietser was geweest was het niet fijn afgelopen. Het is ook dat die weg reed anders hadden we hem met zijn 4e gewoon kapot geslagen. 4 getuigen, gras op auto en sporen door het gras heen, die kerel had ons niks kunnen maken bij de politie.

    Heb geen enkel vertrouwen in het rechtssysteem dus dan lossen we het zelf wel op.
     
    Groene auto = elektrisch, niet met pollen op het dak.
     
    Moet je na gaan hoe ver we van de weg af gedrukt werden :o pollen gras liggen nog op het dak.

    Was gewoon puur poging doodslag wat die mafketel deed, als er boom of fietser was geweest was het niet fijn afgelopen. Het is ook dat die weg reed anders hadden we hem met zijn 4e gewoon kapot geslagen. 4 getuigen, gras op auto en sporen door het gras heen, die kerel had ons niks kunnen maken bij de politie.

    Heb geen enkel vertrouwen in het rechtssysteem dus dan lossen we het zelf wel op.
    Dude. Juist dan had je moeten bellen en kunnen laten zien dat je wil veranderen. Een ander beeld neerzetten doe je door gedrag. Emoties zijn begrijpelijk, alleen lijken deze zich vaak een op een te vertalen naar gedrag. Heb jij geen dashcam?
     
    Derksen, je weet toch wel tegen wie je hebt? :D

    dLX36lH6_o.jpg
     
    Dude. Juist dan had je moeten bellen en kunnen laten zien dat je wil veranderen. Een ander beeld neerzetten doe je door gedrag. Emoties zijn begrijpelijk, alleen lijken deze zich vaak een op een te vertalen naar gedrag. Heb jij geen dashcam?

    Ik heb wel een dashcam in mijn eigen auto, alleen deze staat bij de NSB :roflol:

    En als je aangifte doet krijgt die mafketel 100% zeker jouw persoonlijke gegevens, trap ik liever een deuk in zijn hoofd.

    Sowieso zat niet genoeg benzine meer in de auto om 3 kwartier rond te blijven rijden en voor de politie er is als ik bel zit je wel aan die tijd.
     
    Back
    Naar boven