MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ex minderjarig mokkeltje dat xxl trainingsbroek gekocht heeft.

    Heb dr goed opgevoed

    Hnnhhgg :roflol:
     
    Vandaag naar de cardioloog geweest met mijn negenjarige dochter. Ze had namelijk vaak pijn in de hartstreek. De pijn blijkt te komen door haar groei. Botten die sneller groeien dan de aanhechtinge, of de pezen en zo waardoor ze pijn krijgt aan het sternum en zo.
    Leuk om te horen was: "haar hart lijkt zeer snel te reageren op haar ademhaling, wat een zeer goed teken is van een sterk en gezond hart.", zei de arts.
    Ik heb iets gelijkaardigs gehoord toen ik op mijn 16de ook naar de arts ging uit vrees voor hartproblemen. Ik had namelijk ook zeer vaak enorm pijn in de hartstreek en had toen al een gemiddelde hartslag in rust van ongeveer 40. Nu is dit trouwens 36. Dus blijkbaar hebben we zeer goede harten :)
    Toen ze over een zekere "knoop " in het hart begon en drie ventielen of zoiets begon ze haar zin zo vreemd dat het leek alsof ze iets heel erg slecht ging zeggen maar ze zei: maar dat ziet er fantastisch uit.

    Zeer opgelucht!
     
    Huwelijksfotograaf maakt 1.636 foto's: 81 van gehuwd koppel en voor de rest alleen borsten en billen

    495F49C900000578-5410109-image-a-5_1519072221304.jpg


    held :roflol:
     
    Vandaag naar de cardioloog geweest met mijn negenjarige dochter. Ze had namelijk vaak pijn in de hartstreek. De pijn blijkt te komen door haar groei. Botten die sneller groeien dan de aanhechtinge, of de pezen en zo waardoor ze pijn krijgt aan het sternum en zo.
    Leuk om te horen was: "haar hart lijkt zeer snel te reageren op haar ademhaling, wat een zeer goed teken is van een sterk en gezond hart.", zei de arts.
    Ik heb iets gelijkaardigs gehoord toen ik op mijn 16de ook naar de arts ging uit vrees voor hartproblemen. Ik had namelijk ook zeer vaak enorm pijn in de hartstreek en had toen al een gemiddelde hartslag in rust van ongeveer 40. Nu is dit trouwens 36. Dus blijkbaar hebben we zeer goede harten :)
    Toen ze over een zekere "knoop " in het hart begon en drie ventielen of zoiets begon ze haar zin zo vreemd dat het leek alsof ze iets heel erg slecht ging zeggen maar ze zei: maar dat ziet er fantastisch uit.

    Zeer opgelucht!
    Ja dit komt vrij regelmatig voor.
    Ben je Belgisch dat je zo naar de cardioloog kon??
     
    Hoeveel kost een afspraak bij de cardioloog tegenwoordig in Nederland?
     
    Kan ook onder de dekens hoor.
     
    Rijd ik chill oo een afgelegen weggetje, stopt een auto voor me en stapt er een ecto uit met zijn dochtertje van 11 (dochtertje stapte uit aan bestuurderszijde :hamer:. Ecto keek zo boos dat ik in mijn broek piste van het lachen. Ben maar snel omgedraaid om een droge broek aan te trekken. Vlekken zijn gelukkig uit de bekleding. :roflol:
    Had ie dan ook van die ingevallen kaken en een extra groot maar donker montuur!?!
     
    Back
    Naar boven