AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Arrestant houdt al 40 dagen zijn poep op



    ESSEX - Een verdacht drugsdealer lijkt een eigenaardig record op zijn naam te hebben. Lamarr Chambers werd op 17 januari gearresteerd en weigert sindsdien naar het toilet te gaan. „Hij gaat liever dood dan dat ’ie gaat poepen”, aldus zijn advocaat.


    :roflol:
     
    Goh dat moet zo'n deugd doen om na 40 dagen dan uiteindelijk eens te gaan...

    Klinkt me redelijk onrealistisch trouwens, 40 dagen
     
    Goh dat moet zo'n deugd doen om na 40 dagen dan uiteindelijk eens te gaan...

    Klinkt me redelijk onrealistisch trouwens, 40 dagen

    De politie in Essex, waar de man op dit moment vastzit, hield tot voor kort geïnteresseerden via Twitter op de hoogte van de status van de ontlasting van de Britse Lamarr Chambers. Onder de hashtag #poowatch plaatste zij gedurende de eerste 22 dagen van de poepstaking updates over zijn poepgedrag, volgens hen om te laten zien wat het dealen van drugs tot gevolg kan hebben




    Hoe de verdachte het voor elkaar krijgt om zó lang niet te poepen, is onbekend. Hij wordt continue vergezeld door twee agenten, die hem steeds in de gaten houden. Stiekem naar de wc gaan zit er dan ook niet in. De man eet daarnaast wel, al zij het met mate. Zo eet hij onder meer fruit en cornflakes. Volgens de rechtbank staat het huidige weigeren-te-poepenrecord in Groot-Brittannië op 33 dagen.
     
    Die zal wel niet sporen dat vrouwke anders gaat zo'n gast van 14 echt niet de boel verlinken
     
    Mijn maandagen, woensdagen en vrijdagen worden elke keer weer goed gemaakt door sporten :-)
     
    Back
    Naar boven