MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zou haar wel hitten tho

    Met vlakke hand in haar gezicht :trollface:

    Gelukkig is kamer van zusje leeg dump ik haar daar wel
     
    :roflol: ze lijkt 12 zonder make-up, toen knetter stoned was en zij aan kwam kakken zonder make-up heb ik echt 5 minuten kapot lopen gaan van het lachen tot ze me begon te slaan :roflol:

    Gewoon normaal lijkt ze 15-17 en nu was t net alsof er gewoon een basisscholier haar stem had :roflol:

    Ik vroeg met net af of je in de gevangenis zat omdat er lange tijd geen verhalen meer kwamen naam dit is er weer een van kwaliteit; politie, minderjarigen, auto's. Alles komt er in voor
     
    Godver :roflol:

    Had geen auto dus dacht ga beetj thuis chillen, vond 15 jarige mokkeltje dat ze ook wel uitgenodigd was.

    Gaat opeens de bel terwijl ik in de tuin zit te roken, roept ze opeens uit t raam (ze was met m'n gewichten aan t ouwehoeren) dat er iba voor deur is. Dus ik denk wat is deze

    Staan er gewoon 3 politie auto's voor de deur, ik vraag zo of ze huiszoekingsbevel hebben maar ze stonden al met breekijzer voor de deur, dus ik zo wacht ff pak sleutel. Zit zij zich snel te verstoppen, ik ff peukje draaien voor als toch mee moet.

    Doe ik deur open had m'n zusje popo gebeld omdat ik leip tegen haar had gedaan over mijn ma die de auto mee genomen had terwijl ik hem mocht gebruiken :roflol:

    Kon ik bijna uitleggen wat ik moest met een half dronken 15 jarige, heb d'r ma al gebeld of ze opgehaald kon worden, zegt die zo ja gvd ze bleef toch bij jou slapen?



    962ccafc-1c6e-414c-9b6f-79f7d30d25ca.jpg


    Komt ze net de douche uit zonder Make-up dus ik vraag d'r zo waar de fuck heb je *naam meisje* gelaten want net was hier nog geen 12 jarig meisje

    Begint ze me te slaan dus ik zeg zo dat wel IBA bel anders

    Zit ze nu beetje met hond te puwehperen op de bank terwijl ik geen idee heb hoe de fuck ik er van af kom :roflol:

    Ik heb een vermoeden dat jij lijdt aan pseudologia phantastica.
     
    Ik heb er niets extra op laten zetten.. maar het was deze maar dan met sportvelgen... hij was ook al 14 jaar toen ik hem kocht (uit 1999).:o
    Het moest een goedkoop autootje zijn... :o
    Nu heb ik deze.... maar dan wel de limited edition met color pack etc... ziet er toch wel anders uit.. en zie er ook genoeg kerels in rijden hoor. Zelf mijn man van 2 meter past hier prima in. :D
    Bekijk bijlage 422648

    en de binnenkant heb ik geen fatsoenlijk foto van.. alleen een aardappelfoto met een oude huawei telefoon genomen... :o
    Heb er zo een eens 4 weken meegehad in Schotland hahah
     
    Dit is waarschijnlijk geschreven door een jaloerse whale.
    Ik ben het er wel mee eens. Van die obsessieve sla eters daar is geen zak mee te beleven. Ik houd bovendien niet van vrouwen die ripped/knokkig zijn.
     
    Je hebt ook fitgirls die het begrip IIFYM kennen en waar je best een leuke tijd mee kan hebben hoor.
    Natuurlijk. Maar dat is niet wat er beschreven wordt, althans niet naar mijn interpretatie. Je had hier een member dwarf heette die ofzo, een onuitstaanbaar kreng die zelfs afgewogen salade meenaam naar de bios en als daar dan iets van werd gezegd verweet ze anderen niet voldoende "dedication" te hebben. Dat zure, dat extreme fanatisme wat eerder op een dwangneurose lijkt. Vroeg naar bed willen vanwege groeihormonen. GTFOB. Als zo iemand er helemaal gelukkig mee is, prima. Maar dat waag ik bij deze extremen te betwijfelen. Ermee samenleven lijkt mij toch ook geen hol aan.
     
    • Like
    Waarderingen: Obee
    Ik vroeg met net af of je in de gevangenis zat omdat er lange tijd geen verhalen meer kwamen naam dit is er weer een van kwaliteit; politie, minderjarigen, auto's. Alles komt er in voor

    Ik zat 3 dagen vast ja :o maar de rechter heeft het jammer genoeg voor de OvJ weer afgeschoten
     
    Je had haar ook gewoon niet binnen kunnen laten?

    Oh ik had toch niks beters te doen en omdat ik laatst de hele trap ondergekotst had was ik van plan om dat ding te gaan schuren en schilderen. Dus dan kun je zelf alles doen, een schilder inhuren of gewoon een 15 jarige kipnuggets, mcflurry en een schuurmachine geven :roflol:
     
    Hoezo ken je überhaupt meisjes die 10j jonger zijn :o

    Zusje van een vriend van me, denk je echt dat ik met mijn geschiedenis met willekeurige minderjarige ga chillen?

    Zo achterlijk ben ik ook weer niet :roflol:

    Al haar vriendinnen die mij toevoegde op Facebook heb ik ook gewoon geblokkeerd. :o
     
    Zusjes van vrienden van me hebben nog nooit voor mm deur gestaan en doen dat niet vanzelf lijkt me.
     
    Zusjes van vrienden van me hebben nog nooit voor mm deur gestaan en doen dat niet vanzelf lijkt me.

    Ze zat laatst ook doodleuk in de auto te wachtten tot ik terug kwam omdat ze mijn auto gevonden had en ik dat ding nooit op slot doe :o
     
    Mannen in Telford zijn jaloers op je. Misschien kan je jezelf verhuren aan hen. Er lopen, waar je ook bent, spontaan minderjarigen binnen. Sterker nog, zij zoeken jou en vallen jou lastig waardoor je genoodzaakt bent toe te geven aan hen.
     
    Back
    Naar boven