MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

X_sissy doet me denken aan een maatje van vroeger. Ook een boefje, een fantast, en onverbeterlijke wijsneus...

Na een lange rij kleinere straffen was er een rechter die begon te twijfelen of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd was. Inmiddels zit hij al 6 jaar in een TBS inrichting en heeft weinig uitzicht op buiten komen omdat hij zelf niet in ziet dat het aan hem ligt.
 
X_sissy doet me denken aan een maatje van vroeger. Ook een boefje, een fantast, en onverbeterlijke wijsneus...

Na een lange rij kleinere straffen was er een rechter die begon te twijfelen of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd was. Inmiddels zit hij al 6 jaar in een TBS inrichting en heeft weinig uitzicht op buiten komen omdat hij zelf niet in ziet dat het aan hem ligt.
Dit komt wel erg dichtbij de waarheid ben ik bang..
 
Van halst een beetje. Maar kop op vito, volgend jaar weer kampioen! :D
 
Playboy moet wel met een flinke zak over de brug komen, benadrukt Schulting. ,,Het moet wel om een groot bedrag gaan. Zó groot dat ik even niet hoef te werken.'' ,,Zeker vanaf 50.000 euro''
Lage standaard hebben die wijven tegenwoordig.
 
De kogel is door de kerk. In september start ik met een nieuwe opleiding; Ik word leraar lager onderwijs (heet dat niet "basisschool" in Nederland?). Wat een enorme opluchting; Nooit meer werken in mijn huidige sector (management in de rekruteringssector). Ik liep al vele jaren met dit idee rond en na de zoveelste uitputting door extreme werkdruk (sommigen herinneren jullie misschien nog dat ik zo'n lange werkdagen had dat ik pas kon trainen om 23u00) heb ik besloten dat het zo niet verder kon. Omdat ik reeds een universitair diploma heb, kan ik het verkort traject volgen, en dat duurt geen drie jaar maar slechts 1,5 jaar.
Ik kijk er naar uit.
 
Back
Naar boven