XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kom er net achter dat mijn functie een naam heeft :D

    Businesscards besteld: Carloz, professional parttime fluffer
     
    Ow in dat geval..

    Oh ooh :roflol:

    Ik ken je niet eens maar schaam me voor de dingen die jij post. Niet alles maar wel veel. :)

    Ach in het dagelijkse leven gedraag ik me wel anders dan hier

    Moest ook wel lachen toen de OvJ met een dbb quote kwam dat ik had gezegd dat als je die OvJ ging waterboarden hij ook wel raar ging doen, was mijn advocaat wat minder blij mee zodoende wat minder goede popo verhalen hier.
     
    Gefriendzoned door minderjarigen is zelfs voor jou doen treurig

    Doelde op familie van meerderjarige vrienden, heb t 14 jarige broertje van een vriend van mij er ook in staan, moet wel zeggen dat hij een complete savage is wat mensen de grond in trappen betreft :roflol:
     

    :trollface: Zelfs als ze dat kut pakje al aanhebben vallen ze me lastig en dan zijn ze nog niet eens wout. Inb4 t is strafbaar wat ze doet :roflol:

    image.png
     
    Trainen ze nu al mensen bij de popo om bij jou te infiltreren? Ib4 inside job.
     
    Weer een leuke date gehad met dezelfde meid die laatst die macro's voor me berekende voor de nacho's die ze had gemaakt :)
    Gister tempation en wat dingen gekeken, hier blijven slapen, vandaag even naar Burger's Zoo geweest. Dikke fissa.

    M'n nieuwe auto wordt 23 April geleverd dus m'n oude beestje gaat de verkoop in.
    ≥ Fiat Grande Punto 1.4 2009 - Sportief + Goed onderhouden! - Fiat - Marktplaats.nl
    Moet er wel meer voor kunnen krijgen dan de vraagprijs maar geen zin in gedoe, dus mocht iemand geïnteresseerd zijn.
     
    Back
    Naar boven