MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vroeger was je beperkt qua aantal, nu niet meer. Je moet wel eerst verdelen voor je weer aan dezelfde persoon mag geven.
     
    Proficiat Sanca. Magazijnwerk is zo slecht nog niet!
    Ik heb dat een 20-tal jaar geleden een jaar of 2 gedaan en toen ben ik de bouw in gegaan. Het nieuwe werk is dan voor het magazijn van een bouwaannemer, toch net iets meer afwisseling dan in een regulier magazijn en daar teken ik graag voor.
     
    Vroeger was je beperkt qua aantal, nu niet meer. Je moet wel eerst verdelen voor je weer aan dezelfde persoon mag geven.
    Er zijn maar 9 leden die ik leuk vind :(
     
    Klopt. Van de 26 waarschuwingen (dat is wel dedication) die jij hebt gehad staat er nog 1 open twv 2 punten, zonder vervaldatum.
    Wow damn 26, nu heb ik hier niet alleen strength goals maar ook waarschuwinggoals :thumb:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Klopt. Van de 26 waarschuwingen (dat is wel dedication) die jij hebt gehad staat er nog 1 open twv 2 punten, zonder vervaldatum.

    Dedication not on my part bro.
    De werkelijke toegewijde in dit geval is je gewaardeerde collega EricR die het nodig vond om op zijn persoonlijke kruistocht tegen mijn alter ego marcel3000 zijn machtswellust te botvieren en op elk slakje zout te leggen.Dit alles overigens naar aanleiding van zijn favoriseren van een bepaald vrouwelijk forumlid, dat overigens nog steeds actief is, but that's none of my business.
    Anyway, waarom geen vervaldatum?Omdat het kan?:dunno:
     
    giphy.gif
     
    Vrienden van de belastingdienst:).
    Maar 16 mei voor 2e keer naar de rechter ivm oudere zaak. Hopelijk worden we in het gelijk gesteld.

    20180504_142619.jpg
     
    Back
    Naar boven