Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dude...............


    D'r moeder vroeg het :roflol:

    En ik heb haar nog steeds overal op geblokkeerd dus ze had een leraar gevraagd of ze kon bellen anders was ze de lul geweest :o

    Ik was die minderjarige politie agente in opleiding ook 4x vergeten.. kijk ik op telefoon: 20 gemiste oproepen en 100 berichtjes van haar. Ze is niet eens lelijk waarom moet ze mij de hele tijd lastig vallen om peuken te halen :fuu:

    Gewoon ze komen letterlijk aanwaaien uit het niets, laatst ook vroeg iemand waar zo'n vervelend mokkeltje dat de hele tijd bij ons rond hing vandaan kwam.. niemand wist het alleen iedereen zou haar wel aandrukken :dunno:
     
    Ik ben troe nattie

    957024C9-59E1-4D6D-8415-1861E8D389C9.jpeg
     
    Tymboo die droog meld: "Ik ben troe nattie"....

    ... gelijk na een filmpje over een man die voor zijn werk handjobs geeft aan mannetjes-dolfijnen...

    *ducks and runs for cover*
     
    Laatst bewerkt:
    :roflol: laatst nog wel burnout gemaakt op schoolplein toen ik zusje van vriend ophaalde.

    Was dat hele kind vergeten dus zij was ook nog echt de enige op dat schoolplein. Gelijk boos omdat ze wss stoer wilde zijn omdat ze met auto opgehaald werd. :o

    Manmanman
     
    Als ik ergens een hekel aan heb is het mensen die jatten. Je werkt gvd hard voor je geld en een goeie nieuwe fiets is niet goedkoop.

    Wat moet je als 20 jarige met een nieuwe goede fiets in Utrecht? :roflol:

    Je gaat toch ook geen zakje drugs over het hek van een afkickkliniek gooien en dan boos worden dat ze het opgesnoven hebben?
     
    Wat moet je als 20 jarige met een nieuwe goede fiets in Utrecht? :roflol:

    Je gaat toch ook geen zakje drugs over het hek van een afkickkliniek gooien en dan boos worden dat ze het opgesnoven hebben?

    Ik woon niet in utereg.
     
    Wat moet je als 20 jarige met een nieuwe goede fiets in Utrecht? :roflol:

    Je gaat toch ook geen zakje drugs over het hek van een afkickkliniek gooien en dan boos worden dat ze het opgesnoven hebben?
    Wat een achterlijke vergelijking. Het is helemaal niet verboden om met een goede fiets rond te rijden, gewoon fikken af en ga er zelf voor werken.
     
    Back
    Naar boven