XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kut wouten ook.

Ja zeggen ze tegen mij dat ik mijn persoonlijke eigendommen er uit mag halen als de auto verbeurd verklaard wordt omdat er geen tijd was om dat toen te doen.

Dus heb aangifte gedaan van verduistering, klacht dat ze het niet terug willen geven en schadevergoeding van 4000 euro (nieuwwaarde van het spul) ingediend.

Realistisch gezien zou ik het al terug hebben als ik mijn advocaat inschakel maar ik ga daar geen geld aan besteden. Maar het is veel leuker om die OvJ te zien stotteren als hij weer geconfronteerd wordt met het wanbeleid van de politie.
 
Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.
Beetje jammer dat je nog geen deuk in een pakje boter slaat.
 
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik die agente een dure hoer noemde omdat ze mij naait en dat mij 4000 euro kost. Zou ik dan eerder voor moeten komen of eerder mijn spullen terug krijgen? En zou ik dan wel veroordeeld worden? :dunno:
 
Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Streef is 330+ pk en 600-700 nm

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: .
Ik zou deze afdrukken op een tegeltje, kan je deze laten invoeren voor als je vastzit. :roflol:

Ps. hoezo verlichting, airbags uit?
 

Staat goed op xyzyxz bad boys c.v.


Kan de DB-knokploeg ook bij leden langs gaan?

Nee, regel 72 derde lid onder c geeft aan dat dit niet is toegestaan tenzij: “beoogde target in kwestie om deze reden en/of doelbewust lid is geworden van DBB. Iemand die recent lid is geworden of iemand die lid is geworden met oog op voorkoming van slachtoffer worden en daarna geacteerd heeft als slapend lid, valt tevens onder de groep welke bezocht mag worden door DBB knokploeg”.

Beetje jammer dat je nog geen deuk in een pakje boter slaat.

Wel in kleine meisjes.
 
Ik zou deze afdrukken op een tegeltje, kan je deze laten invoeren voor als je vastzit. :roflol:

Ps. hoezo verlichting, airbags uit?

Omdat als je in het donker rijdt dan ben je een stuk lastiger te volgen als je geen remlichten hebt

En airbags uit kunnen schakelen is wel handig als je een andere auto moet rammen :dunno:

Gewoon in principe wil ik met 30-40 km/h de zijkant van een andere auto in kunnen rijden zonder dat mijn auto immobiel wordt.
 
Omdat als je in het donker rijdt dan ben je een stuk lastiger te volgen als je geen remlichten hebt

En airbags uit kunnen schakelen is wel handig als je een andere auto moet rammen :dunno:

Gewoon in principe wil ik met 30-40 km/h de zijkant van een andere auto in kunnen rijden zonder dat mijn auto immobiel wordt.
Waarom zou je in het donker willen rijden zonder remlicht? Of een auto willen rammen zonder airbags? Een auto rammen via de zijkant met 30-40km/u?
Gaat de therapie een beetje?
 
Wat zou dit forum zonder I Xyzyx I zijn?:dunno:
giphy.gif
 
Nee, elke keer als ik wat heb wat ik leuk vind pakt de politie dat toch af.

Waarom denk je dat ik een BMW gekocht heb waar binnenkort een grotere turbo enz op komt?

Binnenkort zorgen dat de volledige verlichting inclusief remlichten uit gezet kunnen worden. Airbags uitgeschakeld kunnen worden en kreukelzone verstevigd wordt. Komen setje runflat banden op enz.

Streef is 330+ pk en 600-700 nm

Als de politie weer probeert mij klem te rijden dan druk ik die kutwouten gewoon van de weg af :roflol: . Dat kut gezeik met die mafketels duurt al zo lang dat als ik een Wout de hersens in sla ik realistisch gezien eerder van het totale gezeik af ben dan door maar gewoon af te wachtten.
Film dit, post het hier en daarna een mooie suicide by cop om het verhaal af te maken. Ik ruik nu al het geld van de verfilming
 
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik die agente een dure hoer noemde omdat ze mij naait en dat mij 4000 euro kost. Zou ik dan eerder voor moeten komen of eerder mijn spullen terug krijgen? En zou ik dan wel veroordeeld worden? :dunno:

Probeer het uit zou ik zeggen.
 
Waarom zou je in het donker willen rijden zonder remlicht? Of een auto willen rammen zonder airbags? Een auto rammen via de zijkant met 30-40km/u?
Gaat de therapie een beetje?

Zodat de politie niet nog een auto van mij in beslag neemt en mijn persoonlijke eigendommen steelt :dunno:

Gewoon het enige wat mevrouw Chantal Olthuis moet doen is een briefje schrijven dat ze gezegd heeft dat ik mijn spullen er uit mag halen als de auto verbeurd verklaard werd omdat ze er geen tijd voor hadden daar op te wachtten.

Vervolgens laat Chantal Olthuis de slavendrijver mij nog wel de auto opruimen als ik mijn rijbewijs uit de auto wil pakken en wederom wilde ze geen tijd geven om mijn versterkers er uit te halen. :dunno:

En dan krijg ik die achterlijke wijkagente over de vloer die leip doet dat ik zo loop te zeuren om mijn spullen terwijl als die auto verkocht wordt dan zijn die versterkers ook weg dus vinden ze het gek dat ik zeur?:dunno: Die geluidsinstallatie + inbouwen en afstellen was al duurder dan haar hele auto dus waarschijnlijk is Chantal Olthuis gewoon een jaloerse corrupte teef :roflol:

Inb4 ze proberen me weer te vervolgen voor belediging en dan blijkt dat je het als olthuys of iets dergelijks schrijft.
 
Ooit ene "Willem" gesproken, een aardige man die toentertijd rondhing rondom het Waterlooplein. Koos bewust voor het zwerversbestaan, had per maand voldoende om zichzelf en hond te bedruipen. Kwam hem weleens tegen en zoals meer zwervers hebben ze soms fantastische verhalen. Vertelde dat hij ooit zo klaar was met een bepaalde agent dat hij hem tijdens het wachten voor een stoplicht voor ze flikker schoot. De agent overleefde het maar net, dat vond hij bijzonder jammer want nu had hij zo'n hoge claim aan ze broek gehad dat hij levenslang failliet was. Toen de rechter hem vroeg heeft u dan helemaal geen spijt zei hij, terwijl de agent ook in de rechtbank aanwezig was zittende in zijn rolstoel die met zijn elleboog en kin te besturen was, jawel ik had 'm dood moeten schieten. Bam iets van 18 kerstbomen in mijn herinnering. Kijk deze "Willem" ging geen gekkigheid uithalen met een auto of remlichten uitdoen, die handelde gewoon doelgericht en ging er voor zitten. Jaren later keek ik eens Sbs shownieuws ofzo en bleek er ergens een boederij in de fik te staan, was een enorme brand met gevolgen. Wat bleek nog later, had deze "Willem" gedaan. Zal wel weer een akkiefietje hebben gehad met de eigenaar. Zal nu wel vrij zijn, of er moet weer iets gebeurd zijn.
 
Probeer het uit zou ik zeggen.

"Chantal Olthuis van de politie Epe is een dure spreekwoordelijke hoer omdat ze mij naait door te zeggen dat ik mijn versterkers er uit mag halen bij verbeurdverklaring en vervolgens de versterkers, dashcam en andere persoonlijke eigendommen verduistert door zich niet aan deze afspraak te houden"

Zo?:dunno:

Misschien dat ze dan wel reageert :roflol:
 
Back
Naar boven