Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

de hele wereld is gewoon tegen je.
 
Laat het nu maar rusten en terug on topic.

Ik snap echt niet dat de mods hem hier nog zo een podium geven.
Het is een jongen die hulp nodig heeft.
Niet iemand die je lekker zijn gang moet laten gaan op een forum.
Ik heb hem een paar uur terug al aangesproken erover. Hij heeft ook waarschuwingspunten gekregen. Nog maar enkele te gaan voor een permban.
 
de hele wereld is gewoon tegen je.

Valt wel mee hoor, waarom denk je dat ik nog gewoon over straat kan gaan en Harmke niet? :dunno:

Gewoon hoe achterlijk ben je wel niet als je eerst bij iedereen gaat zeuren of die willen helpen het goed te krijgen en vervolgens opeens aankomt met zo'n kut verhaal. Daarom heeft de politie gewoon niemand gehoord die zowel mij als harmke kende :roflol:
 
Laat het nu maar rusten en terug on topic.


Ik heb hem een paar uur terug al aangesproken erover. Hij heeft ook waarschuwingspunten gekregen. Nog maar enkele te gaan voor een permban.

Nou je toch punten aan het uitdelen bent.
Beetje karma points kan geen kwaad. :p

Edit
Sanca Saxon tnxs :).
 
87978063794c7173069ac6576a639ddb--comment-memes-crazy-funny.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Interessant topic, even bijlezen.

Intussen even on topic ("Wat maakte vandaag jouw dag goed?"):
Vandaag PR's op de OHP, ik voelde mij super en eindelijk kunnen plussen:
62,5 kg: 10 (2x)
67,5 kg: 5 (2x)
72,5 kg: 3 :D

Ik had mijn squatschoenen aan; ga ik voortaan doen op de OHP, was echt superfijn.
:lifter::cheer:
 
Ga je nu OT? Belachelijk zeg....:p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Werd terug gebeld dat ik die collega niet zou mogen stalken.

You fucking wot mate, zij doet die toezegging en het staat notabene op dashcam geregistreerd.

Gaat die kerel beetje grote vette bek hebben en als ik hem boos er op wijs dat ik 3 getuige heb alsmede dashcam opname ben ik het opeens die een grote bek heeft.

Achterlijke nsber

Ja wij hebben je genoeg tijd gegeven, ja om mijn fucking auto op te ruimen omdat jullie daar te lui voor waren en vervolgens moet ik weer oprotten omdat ze er geen tijd voor vrij willen maken.

Denk maar, ik bel d'r morgen gewoon weer paar keer over.
 
Werd terug gebeld dat ik die collega niet zou mogen stalken.

You fucking wot mate, zij doet die toezegging en het staat notabene op dashcam geregistreerd.

Gaat die kerel beetje grote vette bek hebben en als ik hem boos er op wijs dat ik 3 getuige heb alsmede dashcam opname ben ik het opeens die een grote bek heeft.

Achterlijke nsber

Ja wij hebben je genoeg tijd gegeven, ja om mijn fucking auto op te ruimen omdat jullie daar te lui voor waren en vervolgens moet ik weer oprotten omdat ze er geen tijd voor vrij willen maken.

Denk maar, ik bel d'r morgen gewoon weer paar keer over.
Er is slechts een remedie mogelijk.... We moeten hulp aanschakelen van de grote baas in Nederland:

kaninnederland.jpg
 
Er is slechts een remedie mogelijk.... We moeten hulp aanschakelen van de grote baas in Nederland:

kaninnederland.jpg

Of gewoon non stop 0900-8844 bellen, wat wil hij doen dan? Mij aanhouden voor stalking omdat ik mijn spullen terug wil?

Gewoon wat voor achterlijk argument is het dat we genoeg tijd gegeven zouden hebben. Als ik genoeg tijd had denk je echt dat ik mijn 3500 euro aan shit niet die auto uit gehaald zou hebben?
 
Werd terug gebeld dat ik die collega niet zou mogen stalken.

You fucking wot mate, zij doet die toezegging en het staat notabene op dashcam geregistreerd.

Gaat die kerel beetje grote vette bek hebben en als ik hem boos er op wijs dat ik 3 getuige heb alsmede dashcam opname ben ik het opeens die een grote bek heeft.

Achterlijke nsber

Ja wij hebben je genoeg tijd gegeven, ja om mijn fucking auto op te ruimen omdat jullie daar te lui voor waren en vervolgens moet ik weer oprotten omdat ze er geen tijd voor vrij willen maken.

Denk maar, ik bel d'r morgen gewoon weer paar keer over.


Sanca Saxon ??

Finish him
 
Voor wat? De waarheid vertellen? :dunno:

Mag gewoon mijn mening uitten, politie is gewoon fascistisch bezig

Jouw waarheid.
Waarschijnlijk zie je het echt zo.
Een kleine verknipt jongen met grootheidswaanzin..
Al die grote mensen moeten je hebben.

En je mening uitten? Door mensen op een forum op te roepen haar lastig te vallen?
Valt dat ook onder een mening?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik ben groot fan van de politie. Altijd voorstander geweest van meer blauw op straat. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Zal wel aan mij liggen.
 
Vakantiegeld is gestort, en de belastingteruggave volgt ook deze week :bow2:
 
Back
Naar boven