AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ze was 15, niet geestelijk gehandicapt.

    alleen omdat ik wat ouder ben is zij gelijk het zielige onschuldige meisje.

    Ja, blijft toch apart he, dat onze wetgever dit zo in elkaar heeft gezet.
     
    Ja, blijft toch apart he, dat onze wetgever dit zo in elkaar heeft gezet.
    Ja echt raar dat iemand die nog mentaal niet is uitgegroeid in bescherming wordt genomen.

    Ik vraag me toch af in welke wereld onze Jasper leeft...
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Hoi. Groet Sanca.
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    2512344.png
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Sanca Saxon

    Dat meisje eerste met voor en achternaam benoemen en vervolgens dit verhaal over haar hier neer zetten.

    Jasper Tombrock je bent echt een idioot.

    Jij noemde in 2013 mijn naam en vind het acceptabel dat wel al die shit over mij hier neer gekwakt wordt.

    Wat voor achterlijke kneus ben jij dan?
     
    Ik ga gewoon serieus de politie verzoeken om origineel te gaan vervolgen, niet dat hij veroordeeld wordt maar als ik het dossier binnen krijg dan weet ik wel al zijn persoonsgegevens

    Kijken wat voor figuur er achter die naam schuil gaat :roflol:
     
    Jij noemde in 2013 mijn naam en vind het acceptabel dat wel al die shit over mij hier neer gekwakt wordt.

    Wat voor achterlijke kneus ben jij dan?

    Al die shit pleur jij hier zelf neer.
    Je blijft het hebben over mindjarige meisjes terwijl je hebt gezeten voor het opdringen stalken van een minderjarig meisje.

    Vervolgens blijf je stoer doen hoe de politie je altijd moet hebben.
     
    Al die shit pleur jij hier zelf neer.
    Je blijft het hebben over mindjarige meisjes terwijl je hebt gezeten voor het opdringen stalken van een minderjarig meisje.

    Vervolgens blijf je stoer doen hoe de politie je altijd moet hebben.

    Ben ik met het i xyzyx i topic begonnen?

    Daarnaast draait het daar niet eens om lol.

    Maandag staat aangifte gepland, Sanca Saxon zal wel verzoek binnen krijgen om IP en email gegevens enz over te dragen :roflol:
     
    Kijk realistisch gezien gaan ze er toch niks mee doen en dan is gelijk het bewijs geleverd dat als ik iets zeg de politie gelijk op mijn dak zit en als iemand anders wat doet het niemand boeit :dunno:
     
    Al die shit pleur jij hier zelf neer.
    Je blijft het hebben over mindjarige meisjes terwijl je hebt gezeten voor het opdringen stalken van een minderjarig meisje.

    Vervolgens blijf je stoer doen hoe de politie je altijd moet hebben.
    Probeer onze Jasper Tombrock niet te overtuigen met feiten en logica. In Jaspers wereld zijn kinderen de schuldige, wat best kan, maar dan zou die zichzelf eens moeten afvragen waarom die steeds minderjarige meisjes pakt, i.p.v. iemand van zijn eigen leeftijd, maar eigenlijk weten we het antwoord al. Emotioneel stabiele vrouwen die volwassen zijn vallen niet op onze Jasper Tombrock, wat héél logisch is, want iedereen hier spuugt hem ook uit. Blijkbaar is ook dat moeilijk te bevatten voor ons Jasper, maar heej wij zijn de schuldigen. Veel succes met mijn NWA gegevens en ik zie de aanklacht tegemoet!
     
    I Xyzyx I Maar even een serieuze vraag. Waarom doe je dit allemaal? Waarom pleur je alles hier neer voor the world to see? Waarom daag je mensen zo uit en blijf je mensen het lastig maken? Wat denk je hier mee te winnen?

    In mijn beleving kun je alleen maar verliezen op deze manier.
     
    Probeer onze Jasper Tombrock niet te overtuigen met feiten en logica. In Jaspers wereld zijn kinderen de schuldige, wat best kan, maar dan zou die zichzelf eens moeten afvragen waarom die steeds minderjarige meisjes pakt, i.p.v. iemand van zijn eigen leeftijd, maar eigenlijk weten we het antwoord al. Emotioneel stabiele vrouwen die volwassen zijn vallen niet op onze Jasper Tombrock, wat héél logisch is, want iedereen hier spuugt hem ook uit. Blijkbaar is ook dat moeilijk te bevatten voor ons Jasper, maar heej wij zijn de schuldigen. Veel succes met mijn NWA gegevens en ik zie de aanklacht tegemoet!

    :roflol: waarom zou ik een aanklacht indienen over meningsuiting?
     
    Kijk realistisch gezien gaan ze er toch niks mee doen en dan is gelijk het bewijs geleverd dat als ik iets zeg de politie gelijk op mijn dak zit en als iemand anders wat doet het niemand boeit :dunno:


    Je gaat nu wel heel triest doen.
    Ben je nu het slachtoffer?
    Krijg het al benauwd hoor.
    Zal bijna mijn post waar ik je Jasper Tombrock noem veranderen
     
    I Xyzyx I Maar even een serieuze vraag. Waarom doe je dit allemaal? Waarom pleur je alles hier neer voor the world to see? Waarom daag je mensen zo uit en blijf je mensen het lastig maken? Wat denk je hier mee te winnen?

    In mijn beleving kun je alleen maar verliezen op deze manier.

    Omdat ik als ik hier mijn frustraties kan uitten ik dat niet in het dagelijks leven hoef te doen?

    En gewoon puur vermaak? :dunno:
     
    Je gaat nu wel heel triest doen.
    Ben je nu het slachtoffer?
    Krijg het al benauwd hoor.
    Zal bijna mijn post waar ik je Jasper Tombrock noem veranderen

    Ah nee maar lijkt me wel leuk om keer een irl meet met je te hebben. :dunno:

    Denk je echt dat ik wakker lig van wat mensen hier zeggen? Ik ga gewoon normaal om met mensen, heb harmke ook met alle respect van de wereld behandeld.

    Dat 14 jarige meisje waarmee ik toen naar de abortuskliniek moest omdat die 23 jarige haar zwanger had gemaakt en niet mee wilde om zijn ego te beschermen was toen ook door de politie opgeroepen en nadat ze zei dat er niks gebeurd was heeft de politie nog 2 uur op haar in lopen praten om ook maar iets negatiefs over mij te zeggen.
     
    Sinds Sanca Saxon overdag moet werken en Jasper Tombrock (tijdelijk) vrij is valt hier veel meer te beleven :popcorn2:

    :roflol: Sanca Saxon heeft mij nog nooit kaarten of wat dan ook gegeven, spreek hem best vaak op Facebook alleen dan op een manier zoals ik normaal met iedereen praat. Enige kaarten die ik gekregen heb waren vroeger van Eric en een niet nader te noemen moderator die nu actief is, maar naar mijn mening ook gewoon correct handelt.
     
    Back
    Naar boven