AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die snap ik niet. Maar als het ik loop is, is het ook ik word zonder t.

    Je kan in dat "raadsel" zien of het om ik in de zin van je wijst naar je zelf gaat aan de hand van hoodsletters.

    In principe is het dus ook 'ik word' of 'Ik wordt'

    En zolang mijn zinsopbouw beter is als het gemiddelde politie dossier vind ik het goed genoeg :o
     
    Ben jij trouwens Skatermarvin zijn fanboy? Wil je hem in zijn kont neuken?

    Korte background check leert dat jij het meer over hem hebt verhoudingsgewijs dan ik over minderjarige meisjes.

    :o

    Er zijn veel leden heel actief in Marvin zijn log. Betekent het trouwens dat jij een sterk verlangen hebt om door een groep politieagenten genomen te worden in een anale gangbang? Omdat je voortdurend de aandacht van de politie zoekt...?
     
    Lekker rondje

    Screenshot_20180529-180053.jpg
     
    Er zijn veel leden heel actief in Marvin zijn log. Het gaat dan wel over positieve aandacht, niet de negatieve die jij blijkbaar zoekt.

    Betekent het trouwens dat jij een sterk verlangen hebt om door een groep politieagenten genomen te worden in een anale gangbang? Omdat je voortdurend de aandacht van de politie zoekt...?

    Ja ik bel een paar keer op of ze briefje door brievenbus willen doen zodat ik mijn versterkers op mag halen bij domeinen of dat ik een ontvangstbevestiging kan krijgen dat de politie ze in beslag kan nemen zodat ik bij de rechtbank klaagschrift kan indienen krijg ik deze shit op mijn voicemail

    Vocaroo | Voice message

    Ik heb ook echt geen idee wat de fuck hij bedoelt met stalken, het enige wat ik gedaan heb is 0900-8844 bellen of op het politie bureau aan de balie vragen of ik mijn spullen terug mag

    :dunno::dunno::dunno:
     
    Ik heb geen voorliefde voor pubers?:dunno:

    En dat de politie mij al 8 jaar lang stalkt is gewoon vervelend zeker als alles wat ze doen de boel verdraaien is.

    Een vriend neemt zijn zusje een paar keer mee en ze verdraaien dat alsof ik een willekeurig 15 jarig meisje zou willen hebben versieren.:dunno:

    Ze verklaren zelfs mijn telefoon verbeurd omdat daar een misdaad mee gepleegd zou zijn terwijl ik die telefoon toen nog niet eens had:dunno:

    En dan ben ik gek? :roflol:

    Edit:

    Ben jij trouwens Skatermarvin zijn fanboy? Wil je hem in zijn kont neuken?

    Korte background check leert dat jij het meer over hem hebt verhoudingsgewijs dan ik over minderjarige meisjes.

    :o

    Weten je vrienden wel dat jij een kinderverkrachter bent?
     
    Ik zei net nog dat ik ze zelf dat krantenbericht gestuurd had omdat dat meisje en die moeder niet snapte dat ik dat kind niet alleen in de auto mee wilde nemen.

    Heb trouwens maandag in Zwolle aangifte ingepland dus als je nou gewoon hier niet zo tof loopt te doen en daar heen komt

    Ik heb straks gewoon je bsn nummer als ik dat dossier opvraag lol. Zou me daar meer druk om maken
     
    Jongens bewaar nog wat voor de rest van de week.

    :roflol: wacht maar tot het origineel exposed topic komt.

    Zijn jarenlange obsessieve haat naar mij is gewoon ziekelijk te noemen, gewoon het kan bijna niet anders dat er iets in origineel schuilt wat dat verklaart.

    Gewoon als je je zo druk maakt om mensen op het internet is er toch wat mis met je :roflol:
     
    Ik zei net nog dat ik ze zelf dat krantenbericht gestuurd had omdat dat meisje en die moeder niet snapte dat ik dat kind niet alleen in de auto mee wilde nemen.

    Heb trouwens maandag in Zwolle aangifte ingepland dus als je nou gewoon hier niet zo tof loopt te doen en daar heen komt

    Ik heb straks gewoon je bsn nummer als ik dat dossier opvraag lol. Zou me daar meer druk om maken

    Kunnen anderen zich ook aanmelden voor een aangifte?
     
    Kunnen anderen zich ook aanmelden voor een aangifte?

    Voor?:dunno:

    Ik moest laatst voorkomen omdat ik hier gezegd had dat Harmke L een dure hoer was, dus ik kan geen enkele reden bedenken waarom origineel niet voor de rechter gaat moeten verschijnen.

    Normaal lach ik er gewoon om maar die obsessie van origineel is gewoon creapy, als hij al zo geobsedeerd over mij is wat moet er dan wel niet nog meer mis zijn in zijn bovenkamer? :dunno:
     
    Voor als ze het met orgineel eens zijn.

    :dunno: iedereen mag zijn mening hebben in mijn ogen maar zijn gedrag begint gewoon obsessieve vormen aan te nemen.

    Het enige wat hij hoeft te doen is username blokkeren en probleem opgelost.
     
    :roflol: wacht maar tot het origineel exposed topic komt.

    Zijn jarenlange obsessieve haat naar mij is gewoon ziekelijk te noemen, gewoon het kan bijna niet anders dat er iets in origineel schuilt wat dat verklaart.

    Gewoon als je je zo druk maakt om mensen op het internet is er toch wat mis met je :roflol:

    Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.....ik zie een mooie romance in het verschiet.....looooooove booooaaat (zo, nu iedereen dat kutnummer in zijn hoofd :D)
     
    binnen 5 jaar zit hij in een inrichting
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven