XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Is het ik loop of ik loopt?

    Gozert.

    willem3_400x400.jpg
     
    Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.....ik zie een mooie romance in het verschiet.....looooooove booooaaat (zo, nu iedereen dat kutnummer in zijn hoofd :D)

    Ik zou hem nog niet eens mijn schijt aan laten raken :roflol:
     
    Xyz je weet dat ik maar wat dolde met je he:angstig:

    Nee serieus moet je eens kijken naar hoe lang origineel al een obsessieve haat tegen mij heeft. Is gewoon creapy :roflol:

    Dat dateert gewoon nog voor dat ik de gevangenis in ging
     
    Nee, jij spoelt je achterste wel lekker schoon voor hem. :doggy:
     
    Nee serieus moet je eens kijken naar hoe lang origineel al een obsessieve haat tegen mij heeft. Is gewoon creapy :roflol:

    Dat dateert gewoon nog voor dat ik de gevangenis in ging

    Als je aangifte wilt doen, moet je wel zijn nickname goed onthouden.
     
    Als je aangifte wilt doen, moet je wel zijn nickname goed onthouden.

    Ach zo origineel is die niet

    Baal er wel van dat niet naar zitting gegaan ben, had die OvJ mijn nickname wel eens willen zien uitspreken
     
    Boos? :dunno:

    Meer nieuwsgierig.

    Gewoon je loopt mij ziek te noemen omdat ik hier shit plaats, kun je ook gewoon negeren.

    Waarom doet het zo veel met je dat je je al sinds 2013 druk maakt om mij?

    Ben jij vroeger in je kont gestampt door je vader? :dunno:

    Gewoon jij maakte je al druk om mij voor ik Harmke überhaupt kende, dus je komt gewoon met achterlijke argumenten die toen totaal niet van toepassing waren.
     
    Boos? :dunno:

    Meer nieuwsgierig.

    Gewoon je loopt mij ziek te noemen omdat ik hier shit plaats, kun je ook gewoon negeren.

    Waarom doet het zo veel met je dat je je al sinds 2013 druk maakt om mij?

    Ben jij vroeger in je kont gestampt door je vader? :dunno:

    Gewoon jij maakte je al druk om mij voor ik Harmke überhaupt kende, dus je komt gewoon met achterlijke argumenten die toen totaal niet van toepassing waren.

    Je komt anders behoorlijk geïrriteerd over.
    Of je het vervelend vind dat je hier nu staat met je achternaam.

    Maak je geen illusies dat ik al sinds 2013 met je bezig ben.
    Wist toevallig je achternaam nog.
    Dat jij dat meisje hier met voor en achternaam noemt en vervolgens belachelijk maakt vond ik wel een goede reden om dan ook jou naam maar te noemen.
     
    Je komt anders behoorlijk geïrriteerd over.
    Of je het vervelend vind dat je hier nu staat met je achternaam.

    Maak je geen illusies dat ik al sinds 2013 met je bezig ben.
    Wist toevallig je achternaam nog.
    Dat jij dat meisje hier met voor en achternaam noemt en vervolgens belachelijk maakt vond ik wel een goede reden om dan ook jou naam maar te noemen.

    Ah nee joh, je hebt gewoon het recht om vergeten te worden.

    Voel me desondanks wel beledigd.

    Dus nu is het de vraag of de OvJ wilt gaan uitleggen waarom ik wel voor de rechter moet verschijnen en jij niet of wanneer jouw zittingsdatum is.
     
    Weet je origineel, door aangifte te doen ga ik mijn eigen verdediging ingooien en waarschijnlijk 500 euro moeten lappen aan boete of taakstraf.

    Maar als je hier al 10 jaar actief bent en niets anders doet dan zo krampachtig mogelijk je identiteit te verbergen dan is mijn nieuwsgierigheid groter dan de weerstand om die 500 euro te gaan moeten lappen.
     
    Is dit nogsteeds bezig ? :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Weet je origineel, door aangifte te doen ga ik mijn eigen verdediging ingooien en waarschijnlijk 500 euro moeten lappen aan boete of taakstraf.

    Maar als je hier al 10 jaar actief bent en niets anders doet dan zo krampachtig mogelijk je identiteit te verbergen dan is mijn nieuwsgierigheid groter dan de weerstand om die 500 euro te gaan moeten lappen.
    Pussy... Nu moet je die grote mond ook waarmaken of je klaagt hem aan of je misbruikt zijn minderjarig zusje/nichtje!
     
    Back
    Naar boven