MuscleMeat

Wat mag je allemaal eten voor bodybilding

Bezoekers in dit topic

Kyleb

Novice
Lid geworden
1 sep 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
74kg
Vetpercentage
16%
Hallo ben hier nieuw en zou toch graag eens willen weten of niemand een lijst heeft of
Kan maken met alles wat er mag gegeten worde voor bodybilding

Tijden de cut en tijden het bulken

Even wat over mezelf
21jaar
171cm
73kg
Bodyfat is 16%
Maar zie geen blokjes

Ik kom van 91 kilo vet
Dat is ook de eerste rede dat ik ben gaan fitnesse
Fitness nu ook om beter in conditie te zijn maar vooral voor nog veel te groeien
Zou graag 85 kilo aan spier hebben
Fitness ongeveer 2jaar met verschillende trainingschema's

Fitness schema

Maandag borst / buik
Dinsdag biseps / triseps cardio
Woensdag schouders / buik
Donderdag rug / cardio
Vrijdag borst / buik
Zaterdag benen en cardio
Zondag rust
Fitness ongeveer een uur tot een uur en half
Waarom 2keer borst omdat ik men borst feller wil stimuleren
Vind men borst te klein tege over de rest.

Voedingsschema heb ik niet maar let wel op wat ik eet
Zoals veel kip rijst , pasta , tonijn , bruin brood
Kippenfilet , bufsteak en nog andere dingen maar zou graag toch willen weten wat
Er allemaal gegeten mag worden tijdens de cut en de bulk
Zodat ik mijn voeding schema kan maken

Iedereen die Iets aan te merken heeft doe dat dan .
Heb niets liever dan verbeteringen
 
Laatst bewerkt:
Zou qua training eerder push/pull/legs gaan doen, als je dan 6x traint pak je alles 2x per week.
Verder je kcal behoefte uitrekenen en paar 100 kcal erboven of eronder gaan zitten, ligt eraan of je wilt bulken of cutten. 1.5 tot 2 gram eiwitten en 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht, rest opvullen met carbs.
 
Wat bedoel je met push pull legs ?

En je denkt da het beter is om alles 2x t trainen.
Hoe kan ik mijn kcal uitrekenen ??

:p bedankt voor de info al ?

Kan je ook uw dieet hier eens poste ?? Als dit hebt
 
reken je kcal behoefte uit en pas hier je voeding op aan. het maakt vrij weinig uit wat je eet, als je maar aan je macro's komt. probeer wel genoeg groente te eten en vermijd zoveel mogelijk transvet en fructose.
 
Je mag alleen rijst met kip eten voor bodybilding
 
Wat bedoel je met push pull legs ?

En je denkt da het beter is om alles 2x t trainen.
Hoe kan ik mijn kcal uitrekenen ??

:p bedankt voor de info al ?

Kan je ook uw dieet hier eens poste ?? Als dit hebt

Google is your friend, of de stickies hier :)

Ja dat is vaak beter idd.
Zie stickies.

Mijn dieet is niet relevant voor jou, ik heb heel andere stats en ben stuk ouder.
 
Rambo1 weet dat jou diet niet goed is voor mij maar zou gewoon eens wille. Zien wat jij allemaal eet en dergelijken
Toch bedankt allemaal
 
Als je jezelf zo hulpeloos en koppig opstelt zal niemand bereid zijn om je fatsoenlijk te helpen.
Je stelt de meest basic vragen die met 5 seconden googlen te beantwoorden zijn, als ik jou was zou ik dat eerst even doen. Zou je dan nog vragen hebben waar je de expertise van een BB-forum voor nodig hebt kun je ze alsnog stellen.

Voor nu, ga gewoon een paar uurtjes lezen, vergaar informatie.
 
Indd vind je allemaal op Google misschien maar wou het toch even vragen hier
Het is toch een forum voor iets ??
 
Indd vind je allemaal op Google misschien maar wou het toch even vragen hier Het is toch een forum voor iets ??
Ik hoop dat je het begrijpt en is geen aanval op jou maar ik merk hier op DBB veel 'basisvragen'. Net alsof je op een autoforum vraagt hoe je moet tanken ofzo.
Dat zijn basisdingen die je makkelijk kan opzoeken of met een beetje logisch verstand kan bereiken.

vergelijking met een auto is misschien niet perfect maar je begrijpt me wel denk ik :D

OT: Voor de rest stickies lezen en een deftig UB/LB schema doen. Of een FB of Push pull legs maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan UB/LB. Splits zou ik ff laten voor wat ze zijn :)
 
91 kg vet is wel heel veel haha
Langzame carbs, verschillende bronnen van eiwitten en goeie vetten.
 
Waar koop je bufsteak? Dat lijkt me ook wel wat
 
Je mag alles eten, hou gewoon rekening met verzadigd vet, simpele suikers en zout.
 
reken je kcal behoefte uit en pas hier je voeding op aan. het maakt vrij weinig uit wat je eet, als je maar aan je macro's komt. probeer wel genoeg groente te eten en vermijd zoveel mogelijk transvet en fructose.
waarom dan fructose? dextrose lijkt mij een slechtere keuze
 
6 keer per dag pindakaas eten. Als je blokjes wilt moet je ook pindakaas op uw buik smeren. Alle beetjes helpen
 
Kip, rijst en broccoli natuurlijk, anders ben je niet hardcore genoeg.
Blokjes zal je niet zien op 16% zeker niet als beginner, vanaf 14% met veel geluk de bovenste.
Alles eronder is kwestie van dieet...
 
Back
Naar boven