AndroidHealthClinic

wat missen jullie in de gym

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
nav een topic van kingnbajam (hoop dat ik t goed spel:D) kwam ik tot een volgend ideetje..welke apparaten of enig andere benodigdheden missen jullie bij jullie op de gym.

verwacht een paar squatrekken tegen te komen..jammer genoeg voor de meesten:(

ikzelf mis enkel een preacherbench en een zittende kuitmachine. Deze hadden we wel gehad maar helaas is die ingeruild voor een donkey calve raise....:(

verder gaan dumbbells totaan 40 kg, maar die heb ik voorlopig nog niet nodig, alleen bij shrugs pak ik ze uit de rekken.

Voor de rest mag ik niet klagen, vooral nu we een stuk of 5 nieuwe bankjes erbij hebben..dat was altijd klote. of wachten of om en om wisselen van bankje.
 
Re: wat missen jullie op de gym

Originally posted by dandyman
nav een topic van kingnbajam (hoop dat ik t goed spel:D) kwam ik tot een volgend ideetje..welke apparaten of enig andere benodigdheden missen jullie bij jullie op de gym.

verwacht een paar squatrekken tegen te komen..jammer genoeg voor de meesten:(

ikzelf mis enkel een preacherbench en een zittende kuitmachine. Deze hadden we wel gehad maar helaas is die ingeruild voor een donkey calve raise....:(

verder gaan dumbbells totaan 40 kg, maar die heb ik voorlopig nog niet nodig, alleen bij shrugs pak ik ze uit de rekken.

Voor de rest mag ik niet klagen, vooral nu we een stuk of 5 nieuwe bankjes erbij hebben..dat was altijd klote. of wachten of om en om wisselen van bankje.

Een legg press met losse schijven..

Een bankje dat decline kan..
Eeen standing calf raise met losse schijven...
Een seated calf raise met losse schijven..

Dumbbells t/m 60 kg..
 
waar ik train gaan de dumbbells maar tot 32 kilo dat mag gerust meer zijn. En er is vaak een tekort aan bankjes
 
ik persoonlijk mis niets in mijn gym... maar een powerrack in plaats van een squatrack zou praktischer zijn voor bepaalde oefeningen. maar echt iets missen? nah.
 
een squatrek
zittende kuitmachine
weinig ruimte, te weinig bankjes
gewichten tot 35 kilo>voorlopig genoeg!

Greetz,
Jurre
 
het belangrijkste in onze gym missen we slechts af en toe, maar meestal is er meer dan genoeg :

MAGNESIUM :D
 
ojaaa bijna het belangrijkste vergeten>>>leuke meiskes!!!
 
Re: Re: wat missen jullie op de gym

Originally posted by nilsjei1234
Een legg press met losse schijven..

Een bankje dat decline kan..
Eeen standing calf raise met losse schijven...
Een seated calf raise met losse schijven..

Dumbbells t/m 60 kg..

Voor decline gebruik ik z'n buik-bankje. Werkt perfect :thumbup:


Maar wat ik vooral mis in de gym zijn lekkere meiden.
Er zijn er altijd wel een paar, maar ik wil er meeeeeeer :D
 
Dumbbells gaan bij ons maar tot 36kg. Zou graag zwaardere willen hebben voor met name de bent over rows, triceps ext en shrugs.
 
In feite hebben ze bij ons bijna alles.. alleen is het maar goed dat ik een vrouw ben, anders was ik al snel aan de top qua gewichten dat je vooral met apparaten kunt bereiken.

Het enige wat ik mis is een 45 graden mechanische leg press.. ik dacht eerst dat de hydraulische beter was, maar ben nu meer gecharmeerd van de mechanische.
Maar het is niet zo'n ramp, want omdat er een uitstekend squatrek is, doe ik de leg press tegenwoordig niet meer..

Er is heerlijk veel ruimte in de sportschool en als ik 's ochtends tegen 11 u kom heb ik alle gelegenheid om supersets te doen met veel app.. alleen als ik interessant mannenvlees wil zien en/of aan wat intensievere spinning wil doen kom ik 's avonds.

Espi
 
Originally posted by Spike
ik persoonlijk mis niets in mijn gym... maar een powerrack in plaats van een squatrack zou praktischer zijn voor bepaalde oefeningen. maar echt iets missen? nah.

Wat is het verschil tussen power - en squatrek?

Bij ons zijn er stevige leggers, voel ik me heel wat prettiger bij dan met een squatkooi waar van die iele staafjes in hangen... meer ruimte ook.

Heb nooit een spotter, dus zoiets is dan noodzaak. Vroeg alleen een spotter voor bankdrukken, maar zelfs dat liet ik de laatste 2 keer achterwege.. gewicht van 20 kg schuin bankdrukken krijg ik nog wel weg als het op mijn strot blijft liggen...na 15 reps :D . Anders gil ik wel en komt er vast wel iemand...

Espi
 
ik mis decline bankdrukken, een SQUATREK!!!
te weinig verstelbare bankjes,
en de dumbbells gaan maar tot 36 Kg. ben ik binnen kort wel overheen denk ik:)
 
een squatrek is een zoals ik in de fax+sticky topic heb zitten, dus enkel goed om mee te squatten.

en powerrack is dit :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

daar kan je dus zowat alles in doen :D
 
Originally posted by Spike
een squatrek is een zoals ik in de fax+sticky topic heb zitten, dus enkel goed om mee te squatten.

en powerrack is dit :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

daar kan je dus zowat alles in doen :D

dit hebben wij op ons gym ook nodig... voor de rest, meer schone meisjes :p
 
oh dan beschik ik over een powerrack, nu nog een extra squatrek:D
 
ik mis een balie waar ze AS verkopen!

nu moet het namelijk via een dealer, dat is wel jammer, want er staan geen prijzen stickers op de doosjes!
 
SPIRIT om te trainen ontbreekt in onze gym, sommigen denken dat ze op café zitten en daar heb ik een hekel aan!!!
 
munk !! AGREE !! zo is da bij ons ook :(
iedereen staat altijd te zeveren enz :/ en dan doen ze ooit 20-30 min over om te bankdrukken :mad:

bij ons hebben ze nodig:

squatrek
een extra losse barbell voor DL en andere oefeningen met losse barbell.. nu hebben we een krom getrokken stok min of min :eyeroll:
en een betere barbell voor de schuine bench want die stang is helemaal verrot (die dingen zitten scheef en de stang is krom)
 
-dumbbells>28 kg ( nu moet je ze zelf maken met losse halterstukjes en dat is zwaar irritant. Je moet ze dan na afloop weer demonteren...)
-decline bench
-T-bar row
-legg press met losse schijven
-meer schijven ;)
 
Back
Naar boven