XXL Nutrition

wat moet beter?

Bezoekers in dit topic

alles gewoon wat groter en je zal er zeker estethischer/mooier uit zien.
Je hebt zeker geen verkeerd frame/verhoudingen. 10kg erbij! en het zal je fysiek ten goede komen

thx, zal werk maken van min rug. Squaten doe ik heel zelden :(... Voor traps doe ik shrugs en upright row. Nieuwe foto's zullen even moeten wachten vrees ik :), maar hier nog eentje van in de zomer..

Je bent al wel populair zoals te zien is op de laatste foto. Dames maken al foto's van je als je aan het sporten bent in de gym. Goed bezig dus.

wat is je schema dan?? kunnen we misschien beter tips geven.

Mag best wat meer massa aan!
Je lijkt nu net een lat

hehe ik herken je van vroeger, je trainde een 5tal jaar geleden in torhout :d

als je in die 5 jaar hebt blijven trainen, had je toch beter iets meer gegeten :d

grtz

Denk dat je met je doelen op een bodybuildforum gewoon verkeerd zit kerel.

Maar als je het mij vraagt mag er zelfs voor een fittnessfiguur nog wel meer massa op overal.

Veel succes ;)

hehe ik herken je van vroeger, je trainde een 5tal jaar geleden in torhout :d

als je in die 5 jaar hebt blijven trainen, had je toch beter iets meer gegeten :d

grtz

Zou wel eens foto willen zien van jou, op die avatar is ni veel te zien. ja ik ben mager maar liever dat dan 20 procent vet

Voel je je aangevallen? Train je al 5 jaar? Dan heeft hij gelijk en moet je maar eens gaan eten.

Ja eigl wel een beetje, wel makkelijk commentaar geven maar zelf geen pic of stats :). sedert dat ik train ben ik geen gram bijgekomen, maar kheb wel meer spiermassa, maarja ik let niet op min voeding so what? Denk je dat ik zelf niet weet dat ik 'meer' zou moeten eten om bij te komen, of drie shakes op een dag drinken etc... Min vraag was wat moet beter.... Alles maar vroeg me af wat echt achterkomt

grtz

Je kent me wel, Goethals :d e maat van cédric die nog bij jou voetbalde...

Kwil gewoon zeggen dat je in die 5 jaar wel wat meer had mogen bijkomen, da kun je toch nie ontkennen ééé :d

Wat moet beter een kleine opsomming: armen,onderarmen,schouders, nek, RUG, legs ( en de rest wat ik miss vergeten ben )

:)

Je kent me wel, Goethals :d e maat van cédric die nog bij jou voetbalde...

Kwil gewoon zeggen dat je in die 5 jaar wel wat meer had mogen bijkomen, da kun je toch nie ontkennen ééé :d

haha goethals, show me your body :). nu in eernegem zkr?
ti nog geen vijf jaar dak train whé :), mo idd vele up onderhoud ipv heel hard te gaan, zeker in de laatn... :). Mjah kweet et dat er veel meer mag bijkom moja dat eten en die shakes... up de wc zit je dervan :).

Mooie chest, je mist wijdte vind ik en arm dus die puntjes zou ik aanpakken maar nog eens mooie chest!

haha goethals, show me your body :). nu in eernegem zkr?
ti nog geen vijf jaar dak train whé :), mo idd vele up onderhoud ipv heel hard te gaan, zeker in de laatn... :). Mjah kweet et dat er veel meer mag bijkom moja dat eten en die shakes... up de wc zit je dervan :).

hehe ja juiste, ken 4 jaar nie gekun met die studies in Gent. Nu dak gaan werken van september benk terug begonnen :d

En da was gin aanval wi, kwou gewoon zeggen dat aj in die 5 jaar meer at gegeten daj nu e beeste was :d

Misschien handig om te posten wat je ongeveer eet op een dag. Je hebt geen slecht lichaam, maar als je zelf vooruitgang wil zal je je lichaam toch meer energie moeten aanbieden om te kunnen groeien. Dus gewoon wat meer eten. Begin bijvoorbeeld eens met een extra maaltijdshake van havermout en melk.

hehe ja juiste, ken 4 jaar nie gekun met die studies in Gent. Nu dak gaan werken van september benk terug begonnen :d

En da was gin aanval wi, kwou gewoon zeggen dat aj in die 5 jaar meer at gegeten daj nu e beeste was :d

ik begrijp hier dus echt geen reet van:D

ik begrijp hier dus echt geen reet van:D
Het is ook niet gemakkelijk
haha, ja inderdaad. Ik heb 4 jaar niet kunnen sporten vanwegen mijn studies in Gent. Nu dat ik sinds september ben gaan werken ben ik weer begonnen

En dat was geen aanval op jou, ik wou gewoon vermelden dat als je in de afgelopen 5 jaar meer had gegeten dat je dan nu een beest was ;)
fixed...denk ik dan

De voertaal op dit forum is Nederlands, nog zo'n post en ik rapporteer je

Terug
Naar boven