Fitness Seller

Wat moet ik aanpassen aan mijn voeding?

Bezoekers in dit topic

LeonKG

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Beste mensen,

Sinds een paar weken ben ik bezig met serieus trainen en nu wil ik ook eens een goed dieet gaan maken omdat ik tot nu toe gewoon alles eet wat ik maar wil. Ik woon thuis (ik ben 17) en ik kan daarom niks veranderen aan mijn avondeten. Meestal eet ik aardappels met groente en vaak ook vlees en anders eten we meestal iets als bami, rijst of pasta. Niet erg ongezond over het algemeen dus. Op een dag eet ik nu dit:

's ochtens:
- 4 boterhammen met appelstroop/honing
- 1 kopje cornflakes (ik weet niet hoe veel ik denk een kopje waar 300ml in kan ofzo..)
- een glas sinaasappelsap
- een kop koffie
- een vitaminepil

rond 11 uur op school:
- 1 evergreen/sultana
- 1 dubbel op ontbijtkoek
- 1 pakje appelsap

rond 1 uur op school:
- 4 boterhammen met kaas
- 1 pakje appelsap

Namiddag na school:
- soms nog een bord brinta pap
- glas water/melk

avondeten:
- wat de pot schaft en eten tot ik niet meer kan (groot bord vol meestal maar ik vind het moeilijk te zeggen hoe veel het precies is)
- glas water/melk

later op de avond:
- meestal nog meer brinta pap/yoghurt/kwark/watlekkerisenvult
- soms kook ik nog een ei

Dit is dus ongeveer wat ik eet. Sorry dat het niet AL te nauwkeurig is. Ik neem nu op dit moment ook proteine shakes, maar het liefst wil ik proberen alle proteine uit mijn eten te halen zodat ik geen bergen geld kwijt raak. Ik heb wel het doorzettingvermogen, maar niet het geld om dat vol te houden. Wat zou ik nog moeten aanpassen? Ik wil binnenkort ook meer kwark gaan eten om daar eiwitten uit te halen.. als ik nou elke avond een bak kwark leegvreet van 400g ofzo.. helpt dat? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het verbeteren van mijn dieet. :)

Ik zal eerst is een paar pagina's terug lezen, dan kom je er vanzelf achter :thumbup:

Terug
Naar boven