Wat moet ik doen

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Ranqee, 20 aug 2018.

XXL Nutrition Fat Burner

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Ranqee

Ranqee Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Lengte:
    1m71
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    16%
    Hallo allemaal!

Ik wil graag vet verliezen om abs zichtbaar te krijgen. Raden jullie mij dat aan ivm mijn physique? Ohja ben nu meer dan een jaar en het trainen en ben niet tevreden over de spiergroei... wat is jullie mening?

Snapchat-2074764388.jpg

Snapchat-1694853989.jpg

2. HertogSandBox

HertogSandBox Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    131
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    63kg
    Vetpercentage:
    8%
    Zo te zien heb je best een hoog vet% (ik schat zeker 18+). Om abbs te zien moet je enorm laag in vet% zitten. Het ligt aan je genetics en getraindheid op welk % dit zal zijn. De een zal lager moeten cutten dan de andere. Een feit blijft hoe gespierder / grotere spieren, hoe eerder ze zichtbaar worden op een lager vet%. Ik zou adhv je fotos zeker proberen je vet% te verlagen (zelfs in de bulk is dit onnodig hoog vet%). En dan beslissen op je diep wil cutten tot zichtbare abbs of spiergroei aan wil blijven maken door op onderhoud te eten / licht te bulken. Onthoud: abbs are (mostly) made in the kitchen ;).

Succes!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie