XXL Nutrition

Wat moet ik doen

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
4
Ik was gister dronken en ben met een meisje geweest waar ik eigenlijk niet op ben (ze denkt dat we wat hebben)

maar ik ben op een ander meisje Myrna ( mooie naam he?:D )
en ik heb vlak voor haar zitten zoenen :(
en nu maak ik waarschijnlijk helemaal geen kans meer bij haar

maar wat moet ik tegen dat meisje zeggen waar ik mee heb gezoend. Ik wil eigenlijk niks met haar

I WANT MYRNA;)

Vroeg me al af hoe oud je bent, 16, dat verklaard het...:rolleyes:

Eerst dat meisje waar je mee gezoent hebt maar lozen...
en dan even twee weekjes laten bedaren voordat je de moves gaat maken on Myrna... :)

ow ja, wat je moet zeggen...
simpelweg, ik liet me even meeslepen door het moment, maar eh, ik vind je leuk maar niet leuk genoeg... zoiets ?

weet myrna dat jij haar leuk vind?
enne een avondje zoenen stelt tegenwoordig ook niet veel voor i die zin dat je gelijk een relatie hebt dus

kappen met dat "op haar zijn" btw.:D

• Topic Starter Topic Starter
ja dat weet ze,

ik praat ook wel eens over msn

maar wat moet ik allemaal zeggen over de msn tegen haar? (tegen Myrna)

dude ga naar een ander forum hiermee.Je weet van jezelf heus wel wat je moet doen..

Vraag Myrna verkering :D en loos dat andere meisje PUNT!

ik heb een tip, zeg zachtjes tegen haar: Myrna......je hebt mijn hart gestolen;)

Dus ff kijken of ik het goed gelezen heb:

Je bent op Myrna, maar je hebt geplekt met een ander meisje. En dat andere meisje denkt nu dat het aan is (omdat jullie aangevreën hebben natuurlijk).

Ik zou tegen die ander zeggen dat het uit is, en dan tegen Myrna zeggen dat je op haar bent. En dan gaan flesje draaien op een andere fuif en misschien mag je dan wel met Myrna tongen!

ik zou zeggen paal myrna ff en dan snapt ze het wel denk ik en als ze niet wil naja paal d'r maar gewoon succes bro!

begrijp wel dat als je vlak voor haar neus hebt zitten zoenen dat in haar ogen een beetje respectloos is en eigenlijk heel erg tactloos.

Terug
Naar boven