AndroidHealthClinic

wat moet ik eten en wanneer

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik zou graag een voedingsschema hebben die werkt, ik heb hier echter weinig verstand van (tenminste niet zoveel als de meeste van jullie). ik ga zo snel mogelijk met een kuur beginnen, en train altijd om 18.30, dus als iemand mij hiermee kan helpen graag. voor de eiwitten heb ik een pot amino's.


thanks
 
waarom zou je met een kuur beginnen als je voedingspatroon alles behalve goed is?
Zorg eerst dat je goed en veel eet, intensief traint en veel rust alvorens naar andere middelen te grijpen.
Groei is een resultaat van een goede combinatie van deze drie factoren. Werk daar eerst aan. Ikzelf eet sóchtends een bord met havermout gemengd met plakjes banaan of kiwi en magere yoghurt en 6 ei-eiwitten. 2,5 uur later eet ik een sandwich met plakjes van 1 eiwit gecombineerd met 50 gramkalkoenfilet en nog een sanwich met 50 gram kalkoenfilet. weer 2,5 uur later eet ik 4 sneetjes met 100 gram kalkoenfilet en een banaan, weer 2,5 uur later hetzelfde als maaltijd 2 om weer 2,5 uur later warm te eten, wat de pot schaft. een uur later trainen om daarna een proteineshake te drinken en een uur later eet ik een maaltijd met of tonijn uit blkik op waterbasis of gegrilde kip met voldoende groente.
 
Laatst bewerkt:
bdhgju

Originally posted by dandyman
waarom zou je met een kuur beginnen als je voedingspatroon alles behalve goed is?
Zorg eerst dat je goed en veel eet, intensief traint en veel rust alvorens naar andere middelen te grijpen.
Groei is een combinatie van deze driehoek. Werk daar eerst aan

dat was ik ook van plan om te doen, zo te beginnen zou ook stom zijn dan kan ik de massa die ik erbij heb gelijk erna weer inleveren dat zou stom zijn, daarom wil ik alvast een schema om mijn voeding is een keer goed op orde te stellen voor ik ga beginnen.
 
No offence bro, maar je wilt gaan kuren ???

Dat moet je pas doen als je overal het uiterste hebt uitgehaald. Dus ook uit je voeding...

Globaal is het gewoon zorgen voor genoeg kcal uit de juiste hoeveelheden van de macronutrienten.

Goede bronnen van kh:
Volkorenbrood, havermout, brinta, volkoren pasta's, zilvervliesrijst etc.

Goede bronnen van eiwit:
rood vlees, kipfilet, vis zoals tonijn, koolvis etc, kwark, melk.

Goede bronnen van vet:
Alles met onverzadigd vet. Proberen verzadigd vet gewoon zoveel mogelijk te beperken.

Stel zelf eens samen wat je denkt dat goed is. Post het dan hier, dan kan iedereen vanzelf op of aanmerkingen erop plaatsen.

Je moet ook rekening houden met persoonlijke wensen, dus iemand anders kan niemand zomaaar even een schema voor je maken. Ik denk ook eerlijk gezegd dat nie iedereen daar zin in heeft :eek:
 
Originally posted by dandyman
waarom zou je met een kuur beginnen als je voedingspatroon alles behalve goed is?
Zorg eerst dat je goed en veel eet, intensief traint en veel rust alvorens naar andere middelen te grijpen.
Groei is een resultaat van een goede combinatie van deze drie factoren. Werk daar eerst aan. Ikzelf eet sóchtends een bord met havermout gemengd met magere yoghurt en 6 ei-eiwitten. 2,5 uur later eet ik een sandwich met plakjes van 1 eiwit gecombineerd met 50 gramkalkoenfilet en nog een sanwich met 50 gram kalkoenfilet. weer 2,5 uur later eet ik 4 sneetjes met 100 gram kalkoenfilet, weer 2,5 uur later hetzelfde als maaltijd 2 om weer 2,5 uur later warm te eten, wat de pot schaft. een uur later trainen om daarna een proteineshake te drinken en een uur later eet ik een maaltijd met of tonijn uit blkik op waterbasis of gegrilde kip met voldoende groente.

zoooooooooo, je eet wel veel, daar gaan ik dan even ook aan werken
 
Originally posted by matthieu
No offence bro, maar je wilt gaan kuren ???

Dat moet je pas doen als je overal het uiterste hebt uitgehaald. Dus ook uit je voeding...

Globaal is het gewoon zorgen voor genoeg kcal uit de juiste hoeveelheden van de macronutrienten.

Goede bronnen van kh:
Volkorenbrood, havermout, brinta, volkoren pasta's, zilvervliesrijst etc.

Goede bronnen van eiwit:
rood vlees, kipfilet, vis zoals tonijn, koolvis etc, kwark, melk.

Goede bronnen van vet:
Alles met onverzadigd vet. Proberen verzadigd vet gewoon zoveel mogelijk te beperken.

Stel zelf eens samen wat je denkt dat goed is. Post het dan hier, dan kan iedereen vanzelf op of aanmerkingen erop plaatsen.

Je moet ook rekening houden met persoonlijke wensen, dus iemand anders kan niemand zomaaar even een schema voor je maken. Ik denk ook eerlijk gezegd dat nie iedereen daar zin in heeft :eek:


daar geef ik je gelijk in
 
Back
Naar boven