MuscleMeat

wat moet ik hiermee? (giga klonten)

Bezoekers in dit topic

papje

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
whoi

vandaag mn bestelling van nurtiplaza binnengekregen (universal storm)

tot mijn spijt zitten er een aantal giga klonten in de pot waardoor ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is met de pot

ik heb nurtiplaza ff een mailtje gestuurd natuurlijk maar wat zou er mis kunnen zijn met deze pot? of zou ik em gewoon op kunnen maken (in het geval dat nutriplaza er niets mee wil doen)

thx alvast

Zoiets heb ik nou nog nooit meegaakt. Maar ja, ik bestel dan ook nooit iets op nutriplaza. Als je het echt niet vertrouwd zou ik het zeker niet opeten.

Gewoon binnenspelen die handel. Als de houdbaarheidsdatum nog goed is dan is er nix aaan de hand.

Wat kan er aan bederven? Dan moet er eerst vocht oid bijgekomen zijn. Zat de sealing nog goed dicht? Check de houdbaarheidsdatum.

Als het echt dikke klonten zijn zal er waarschijnlijk vocht oid bijgekomen zijn, dan zou ik het zeker niet meer nemen. Gewoon retourneren aan nutriplaza en een nieuwe vragen.

• Topic Starter Topic Starter
potje kost 40 euro dus lijkt me niet meer als normaal dat het dan gewoon 100% in orde is.. zal eerst hun reactie maar eens even afwachten

Ik zou het mailtje gewoon even afwachten...

Laat het ff weten hoe het verloopt, ik ben daar altijd in geïntereseert.

Er is laatst een levering van univeral strom geweest die heel erg klontert. Wij hebben het ook gehad met een 10 tal potten.

aha en wat is er met die potten gebeurt? waren deze gewoon nog geschikt om te gebruiken of toch maar beter van niet?
nog geen reactie van nutriplaza. . . . .

Laatst bewerkt:
Ik en een paar collega s van me zijn ze nu aan het gebruiken. Spul is gewoon niet goed gefilterd.

Manier van afhandelen laat ik aan nutriplaza over...

ok thx.. ik heb iig nog geen reactie op mijn mail gehad.. minpuntje van nutriplaza , so much for customer service toch maar een tweede mailtje verstuurd

net even een telefoontje van nutriworld gehad.. het gaat inderdaad om een oude pot waarvan bekend is dat ie klonterd, krijg een nieuwe pot opgestuurd dus ik ben weer helemaal blij.. minpuntje vervalt en een pluspuntje erbij ;)

Terug
Naar boven