MuscleMeat

wat moet ik kopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tommuyters

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2002
Berichten
14
Waardering
0
ik zou een multistation willen kopen maar ik weet niet welk ik begin pas met fitniss en ben een profvoetballer dus ik wil wel wat breder worden maar geen bdybuilder natuurlijk wie kan mij helpen?
 
Wel een gedacht aan een abbo op de gym!? Geen enkel aparaat zal dat kunnen vervangen tenzijn je een aantal machines en banken koopt...
 
Originally posted by tommuyters
ik zou een multistation willen kopen maar ik weet niet welk ik begin pas met fitniss en ben een profvoetballer dus ik wil wel wat breder worden maar geen bdybuilder natuurlijk wie kan mij helpen?

Profvoetballer? :o
 
lol had ik nog niet eens gezien :p
 
Ecto.. hoeveel gewicht heb je max bij bankdrukken? Hoe zwaar is die stang hoeveel was je kwijt en welk merk is het :)
 
heej ecto, waarom ga je niet op een sprotschool i.p.v al dat spul aan te schaffen??????
 
Inderdaad je hebt meteen helemaal geen ruimte meer in die kamer man.
 
Zo'n station vind ik persoonlijk pure geldverspilling. We hebben ook zo'n ding thuis, ik zou hem het liefst bij de kraak zetten. Wat een k*tding zeg.

Waarom doe jij dat trouwens niet ecto, een abbo. aanschaffen bij de sportschool?! je zult met zo'n prutsstation nooit hetzelfde kunnen bereiken als in de gym?! Of doe je het naast je sportschool activiteiten?

Bij welke profclub speel je trouwens, profvoetballer?
 
ehh...prutsding???

ik heb nu 150 kg aan gewicht.
Rack was 317 euro, bank ca. 200, lat-pully 300
 
Jaah, het is wel leuk, maar waar laat je die zooi dan? dat spul is allemaal groot en lomp, je houdt geen ruimte meer over. Dat prutsstation van ons is van de Makro, dus whehehe, kwalitatief niet super. en gaat tot 50kg. Dat spul van jou is ongetwijfeld beter. Maar het voordeelv/d sportschool is dat je lekker gebruik kunt maken van alle luxe die ze hebben..... en een beetje sociaal gebeuren derbij....
 
Originally posted by f*cking ecto
ehh...prutsding???

ik heb nu 150 kg aan gewicht.
Rack was 317 euro, bank ca. 200, lat-pully 300

Kan je ook een luxe abbo van nemen!!!!!!!
 
Dit is geen prutsding, je hebt een goede koop gedaan hoor..
 
Back
Naar boven