MuscleMeat

wat moet je nou geloven?

Bezoekers in dit topic

max74

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2008
Berichten
149
Waardering
0
Ik ben dan wel zo dat ik heel veel info probeer te lezen over verschillende produkten, maar eigenlijk staat er op iedere pagina wel iets anders.
Zo heb ik bijvoorbeeld een pagina op bodypage gevonden, (zoek maar op deca durabolin, google), en die geven dan weer aan dat 200mg deca meer dan genoeg is en dan om de week zetten. Alles wat je daarboven zet is volgens deze pagina geldverspilling.
Terwijl je hier dosseringen ziet van 400, of 600 pw.
Zo lees ik ook heel veel verschilende dingen over proviron, de 1 zweert erbij de ander vindt het onzin.
Zelf vindt ik het erg verwarrend, want wie heeft nou de juiste informatie?
 
Niemand heeft echt custommade info bro...trail and error bij jezelf.
Het zijn allemaal richtlijnen,en eigenlijk allemaal een beetje waar.
 
Ik snap wat je bedoeld.

Het is namelijk persoonsgebonden. Stel jij gaat kuren en gebruikt er gewoon proviron bij. Als je kuur goed verloopt en je hebt totaal geen sides gehad dan geloof je natuurlijk dat proviron hier een bijdrage aan heeft gehad. Dus adviseer je anderen dit ook te gebruiken als voorzorgsmaatregel. Misschien heeft deze persoon eigenlijk hetzelfde kunnen bereiken zonder proviron te gebruiken. Daarom adviseren de meesten (inclusief ikzelf) zo min mogelijk te gebruiken. Het is niet gezond om teveel troep je lichaam in te smijten. Dus beter minder gebruiken voor bijna hetzelfde effect. Kijk als jij niet gevoelig bent voor gyno, zie ik eigenlijk weinig nut in het gebruiken van proviron. Proviron zorgt ervoor dat onder andere anabolen als testosteron niet teveel oestrogeen opbouwen. Het is dus een voorzorgsmaatregel die je alleen dient te gebruiken als je er gevoelig voor bent imo. De sides die je ervan kunt krijgen: kaal worden, prostaat vergroting (wat in deze situatie niet gezond is, haha).

Verder zie ik deca @ 200mg/week meer als smeerolie voor de pezen. Gewoon te weinig van de werkende stuff (imo) om spieropbouw te stimuleren. Waarom niet wat hoger gaan zitten en zeker weten dat je goed zult gaan aankomen??..

Een vriend van me heeft een tijdje op test-e 250mg/week + deca 200mg/week gezeten. Na heel wat weken hoorde ik van hem dat hij aan het kuren was. Enige vooruitgang in iets van 8 weken wat herkenbaar was, waren zijn biceps en een wat rondere borstontwikkeling. Ik heb hem toen ook laten weten dat hij zijn geld had weg gegooit en dit kun behalen in de helft van de tijd als hij op een fatsoenlijke dosis had gezeten. Nu zit hij op 500mg test-e + 400mg deca in de week en is nu zo een 8 kilo aangekomen in een korte tijd. Je ziet maar dat goed doseren wonderen kan verrichten. Ik zou als tip nooit boven de 1gram aan totaal in anabolen in de week injecteren als beginner. Vanaf 500mg tot 1000gram in totaal. Dus je kan een test-only pakken of in combinatie met boldenone/deca/masteron/tren ace wat dan ook. Zowiezo in welke situatie dan ook ALTIJD test-e erbij stacken op minimaal 500mg/week. Mocht je tren enzo willen wel zorgen voor femara en genoeg kennis om te zorgen dat je niet in de problemen komt. Goed kuren = verstanding en slim kuren.
 
Je zal het grotendeels allemaal zelf moeten ondervinden en dan je oordeel erover vellen.
Je zou eigelijk overal een beetje tussenin moeten gaan zitten, dan zit je vaak safe.
In het begin zou ik gewoon met het minimum beginnen en dat even aankijken.

Succes.
 
De meeste mensen praten een ander na, de andere groep spreekt uit gebruikers ervaring, van wat bij hen zelf ervaren werd.
en 1 kleine groep weet veel te melden over allerlei producten. echt of nep en de werking en bijwerkingen ervan.
Ook al is dat nog weer persoons verschillend.

Dus is het beste met een basiskuur te beginnen en daar je lering uit te halen.

Succes.
 
Mijn eerste kuur bestond uit 250 test e pw, 200 deca pw en d bol (de russische potjes die dus het verkeerde bestandsdeel bevatten).
maar goed op gegaan en 6 kg overgehouden. En een groot voordeel voor mij door de deca, daar ik geen last meer had van mijn nog niet geopereerde knie.

2de kuur was 500 test e, 400 deca (merk die dus veel gefaked wordt) en weer dbol. Kuur ging behoorlijk slecht, daar ik dus veel pijn in mijn pezen/gewrichten kreeg, dus trainen als een beest liep een beetje mis.
Waarschijnlijk de deca dus niet echt, daarbij wel verhoogd libido, en trouwens ook gyno klachten, en na de kuur een zware libido crash.
Nolva heeft voor mij ook niks gedaan.

Zit dan ook te twijfelen of ik weer naar de dosseringen moet van de eerste kuur, en het zelfde merk moet gebruiken, en hier dus proviron bij toe te voegen.

Heb proviron al een week geprobeert maar zonder libido verandering, maar wel veel acne.
Nu eerst maar mijn eigen lichaam het herstel laten regelen, en dan kijken we over een paar mndn wel weer.
 
Pak UG van een bekend merk,zijn er zat.Testraporten vind je in die sectie.Zijn haast geen slechte ug labs hier,dus zat keuze.
Zoek een suplier die ook een beetje wat weet,en niet de eerste brede gast in de sportschool

suc6
 
Een vriend van me heeft een tijdje op test-e 250mg/week + deca 200mg/week gezeten. Na heel wat weken hoorde ik van hem dat hij aan het kuren was. Enige vooruitgang in iets van 8 weken wat herkenbaar was, waren zijn biceps en een wat rondere borstontwikkeling. Ik heb hem toen ook laten weten dat hij zijn geld had weg gegooit en dit kun behalen in de helft van de tijd als hij op een fatsoenlijke dosis had gezeten.

Kennis van mij ook met als kickstart Dianabol en is 15 kg aangekomen...;)

@TS: gewoon lekker laag beginnen met doseren, verhogen kan altijd nog...
En voor de rest is het gewoon wat uitproberen hoe je op bepaalde producten/doseringen reageert.
 
Back
Naar boven