MuscleMeat

Wat motiveert jou het meest in de gym / sportschool? (1 bezoeker)

Wat Motiveert Jouw Het Meest In De Gym?


  • Totaal stemmers
    228

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wat motiveert jouw het meest in de gym / sportschool?
 
Het doel wat je voor ogen heb voor de geest halen, dikke beat pompen uit je mp3 speler. En gaan
 
Als mensen me aankijken omdat ik een machine ben geef dat wel een klein beetje motivatie, maar natuurlijk ook meisjes, jwt
 
Als mensen me aankijken omdat ik een machine ben geef dat wel een klein beetje motivatie, maar natuurlijk ook meisjes, jwt

Post nou eerst maar een x foto's "machine".
 
De jacht naar nieuwe pr's.
 
De drang om mezelf te verbeteren.
 
naar mezelf kijken in de spiegels, thuis heb niet zo'n grote dingen :)
andere zaken in de gym boeien me niet, enkel de toestellen die vrij zijn.
 
De doelen die ik voor ogen heb.
Mijn trainingsmaten zorgen er ook wel voor dat de motivatie hoog blijft.

De enquête opties zijn voor mij verder weinig van toepassing.
 
1. De confrontatie met het ijzer wat eigenlijk inherent de confrontatie met jezelf aangaan is.
2. Nieuwe PR's, wat de grenzen verleggen meetbaarder maakt.
3. Het resultaat van de vasthoudendheid, je eigen fysiek.
 
Spiegels. Zeker na een training, aders spatten eruit, alles oogt groter, echt top.
 
Het doel dat ik wil bereiken motiveerd mij iedere dag weer.
meer meer meer
 
Een combinatie van factoren tilt mij naar hogere sferen. Elke training wil ik bloedend en hijgend van het strijdtoneel wegkruipen. Maar door de gedachte dat die ene training bijdraagt aan het bereiken van mijn doel krijgt een waar superioriteitsgevoel de overhand en voel ik me spreekwoordelijk genomen sterker dan een heel leger.
 
Mezelf zien in de spiegel, de dames die af en toe aanwezig zijn in de gym en vooral de muziek waarna ik luister is mijn motivatie :D
Klinkt meschien gek maar om mezelf te horen (lees grommen) bij de laatste zware sets (niet dat ik dat opzettelijk doe) schijnt mijn motivatieniveau ook weleens te stijgen.
 
De blik in de ogen van de vieze dikke oude man naast me en het breezersletje in de hoek als ik het maximale gewicht in dumbbells (20kg) optil en besluit daar maar pompsetjes mee te doen aangezien er geen barbell aanwezig is.



NOG 5 DAGEN DAN BEN IK VAN DAT TYFUS ABONNEMENT AF



*cheer*
 
De klanken van het metaal.
 
Net die paar kilo's (of al is het maar een halve kilo) meer tillen dan ik ooit gedaan heb geeft mij een enorme kick. De omgeving en de eventuele kijkers kunnen mij (eerlijk waar) worst wezen.
 
De drang om mezelf te verbeteren . Het tillen van gewichten die ik tevoren niet aankon , de constante werklust om mezelf iets te verbeteren . Mezelf kwaad maken en niet te snel tevreden zijn ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven