Fitness Seller

Wat neem jij voor het slapen gaan? (1 bezoeker)

Wat neem jij voor het slapen gaan?

  • Eiwitten

    Stemmen: 96 60,8%
  • Koolhydraten

    Stemmen: 12 7,6%
  • Vetten

    Stemmen: 2 1,3%
  • Een combinatie van

    Stemmen: 48 30,4%

  • Totaal stemmers
    158

Bezoekers in dit topic

halve bak kwark, lijnzaadolie. Alleen ik las over 2 uur voor slapen gaan.. maar ik neem het direct voor slapen gaan. Kan dat kwaad?
 
Magere kwark 300-400 gram met een beetje aanmaak limonade en wat musli.
Of een proteine shake met magere melk. +/- een half uur voordat ik naar bed ga, het duurt dan nog wel 30-60 min voordat ik slaap.
 
Originally posted by DarkLegion
halve bak kwark, lijnzaadolie. Alleen ik las over 2 uur voor slapen gaan.. maar ik neem het direct voor slapen gaan. Kan dat kwaad?

Ik denk dat het geen kwaad kan, je gaat immer 6-8 uur zonder voedsel tegemoet. En daarbij maak je in je slaap nog een hoop g.h. en test. aan.
 
Hoe krijgen jullie die lijnzaad olie weg?? Gatverdamme wat een ranzige smaak heeft dat goedje.
 
niet zeuren:). tis gezond en dan gaat t je niet voor de smaak. ik heb erzelf geen enkel probleem mee. niets vies aan
 
Ik wissel het nu af. Blikje tonijn of koolvisfilet of 2/3 bruine boterhammen met pindakaas.
 
veloopt de stofwisseling langzamer met lijnzaad olie als je deze voor slape neemt
 
in bulk, lijnzaadolie ,1 multivit, 4 glazen melk, 4 scheppen pindakaas en nog wat lekkers [ noten e.d.]

in cut, lijnzaad, 2 glazen water, 1 multivit, 2 bananen, 1 appel, boterham met beleg
 
Zelf heb ik geen vast voedingsschema, ik zorg gewoon dat ik doorheen de dag genoeg eet om te kunnen groeien. Het is wel een beetje afhankelijkvan het feit of ik aan het bulken of aan het cutten ben. Bij het cutten is mijn laatste maaltijd meestal wat tonijn en een lepel lijnzaadolie.
Bij het bulken kan dat evengoed een stuk chocola of een zak chips zijn...
 
jopiepoekie zei:


Ik let er dan enkel op(in de bulk) dat ik genoeg eiwitten binnen krijg, minimum 6 maaltijden eet(waarover de eiwitten verspreid zijn) en voldoende water drink, hard train en veel rust...

Voor de rest doe ik gewoon waar ik zin in heb (ook soms alcohol), ten slotte ben ik geen prof...
 
Stijgt je vetpercentage erg omhoog, of heb je van nature een snelle stofwisseling??
 
jopiepoekie zei:
Stijgt je vetpercentage erg omhoog, of heb je van nature een snelle stofwisseling??


mijn vetpercentage stijgt er van, maar niet in de mate dat ik er echt een 'bierton' door krijg...
Trouwens, om dat weer weg te krijgen daar dient cutten dan weer voor, toch?
Door 6 maaltijden blijft de stofwisseling ook hoog. ok meer maaltijden is beter, maar de praktijk heeft uitgewezen dat voor mij 6 ok is...
 
jopiepoekie zei:
Stijgt je vetpercentage erg omhoog, of heb je van nature een snelle stofwisseling??
ook als je een snelle metabolisme hebt is het absoluut niet aan te raden..
 
CQ_Demolisher zei:
ook als je een snelle metabolisme hebt is het absoluut niet aan te raden..

idd, laten we hier maar verder niet op ingaan spelen:)
 
tja dan vind ik ook ja, maar sommige mensen kunnen dat gewoon.
 
jopiepoekie zei:
tja dan vind ik ook ja, maar sommige mensen kunnen dat gewoon.
jaja ok dandy, maarre ik kan dat ook, maar betekent niet dat het goed voor je is..
 
Ja dat is het zeker niet,
Ik merk denk dat ik super snel vet zou worden.
Moet wel bekennen dat ik een keer in de week wel eens een vette hap neem, maar dat is gewoon mijn dieet vol te houden.

j
 
dandyman zei:
idd, laten we hier maar verder niet op ingaan spelen:)



???
Is het tegen het geloof van de BBsport of zo?
LOL
 
maar laten we ff duidelijk zijn voor andere members (die net komen kijken bijv) die denken dat t een mogelijke keuze is ff deze avondSNACK maar bestempelen als een duidelijke nono..hoge stofwisseling of niet!
 
Back
Naar boven