XXL Nutrition

Wat neem jij voor het slapen gaan?

Wat neem jij voor het slapen gaan?

  • Eiwitten

    Stemmen: 96 60,8%
  • Koolhydraten

    Stemmen: 12 7,6%
  • Vetten

    Stemmen: 2 1,3%
  • Een combinatie van

    Stemmen: 48 30,4%

  • Totaal stemmers
    158

Bezoekers in dit topic

Stuk of 10 walnoten en een halve bak kwark, binnenkort ook maar eens aan de olie gaan :) Tonijn voor het slapen gaan lijkt me tamelijk onaangenaam voor eventueele bedgenoten ;)
 
100 gram kipfilet
 
150 g magere kwark (leftovers van de 450 gram bak), 100 gram danone hutenkase, 10 gram tarwezemelen, 10 gram (natuurlijke) pindakaas en 3 tot 9 gram lijnzaadolie (hangt van m'n totale hoeveelheid calorien van de dag af). En 6 biergist tabletten die geen donder voorstellen; ik moet poeder hebben.
 
ca 400 gram magere kwark en paar glazen water
 
Kwark of yoghurt.
 
En vergeet allemaal jullie tandjes niet te poetsen he :D
 
50gr brinta opgelost in water en dan snle drinken, eetlp lijnzaad olie en 250gr kwark
 
TrickyTatsu zei:
150 g magere kwark (leftovers van de 450 gram bak), 100 gram danone hutenkase, 10 gram tarwezemelen, 10 gram (natuurlijke) pindakaas en 3 tot 9 gram lijnzaadolie (hangt van m'n totale hoeveelheid calorien van de dag af). En 6 biergist tabletten die geen donder voorstellen; ik moet poeder hebben.

damnnn.. ik nam eens een x huttekaze als alternatief, omdat me kwark op was...
Nou ik ik spuugde het uit en heb snel met mond schoon gespoeld..dat is echt ZO smerig.
 
Haha ik kijk iedere dag uit naar mijn laatste maaltijd; ik vind de kwark/hutenkase combi geweldig, zeker met die pindakaas erbij :D

Ik zou meer hutenkase nemen maar het is ongelooflijk duur. Ik koop nu 1 grote bak (2 euro 20 ofzo) en daar doe ik 4 dagen mee. Goed genoeg voor mij.
 
TrickyTatsu zei:
Haha ik kijk iedere dag uit naar mijn laatste maaltijd; ik vind de kwark/hutenkase combi geweldig, zeker met die pindakaas erbij :D

Ik zou meer hutenkase nemen maar het is ongelooflijk duur. Ik koop nu 1 grote bak (2 euro 20 ofzo) en daar doe ik 4 dagen mee. Goed genoeg voor mij.
eet smakelijk .. :rolleyes:
 
mijn vrouw :D nee ik hou het meestal bij een stuk vettige worst, dit wordt lekker langzaam opgenomen, is volgens mij minder katabool gezien je uren aan de stuk geen voeding binnen krijgt. :D
 
Pot kwark en wat losse lijnzaad caps.

Als ik wel laat in de avond getraint heb, dan gaat er nog een pak rijstwafels erin. :D

In de weekends eet ik ook wel soms eens wat japanse rijstcrackers (zonder suiker).
Tja, ben nu toch lekker in de bulk dus dan kan t wel denk ik!
 
Back
Naar boven