XXL Nutrition

Wat nemen bij test. om geen waterballon te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Wil begin volgend jaar een test. kuur pakken. Maar hoe kan je voorkomen dat je een waterzak wordt met een megaballon op je nek??
 
Zelf neem ik er altijd proviron bij, werkt voor mij perfect.
Tijdens de kuur 50mg per dag, houd bij mij het waterballon effect goed tegen!
 
je hebt verschillende, proviron/armidex/femara/aromasin.
Beginnend bij de minst werkzame en tevens goedkoopste naar de beste en tevens duurste.


groeten
 
geld is niet het probleem, als het om me gezondheid gaat is geld niet het belangrijkste..
 
Originally posted by soulreaver
geld is niet het probleem, als het om me gezondheid gaat is geld niet het belangrijkste..

no offence bro maar wacht maar tot je de prijs hoort van aromasin :D
femara is als je een goedkope bron hebt al 5 euro per 2,5mg tab
aromasin is 10 keer zo duur.
 
Originally posted by patrick


no offence bro maar wacht maar tot je de prijs hoort van aromasin :D
femara is als je een goedkope bron hebt al 5 euro per 2,5mg tab
aromasin is 10 keer zo duur.

Dan ga ik toch maar voor de goedkopere variant :D 50 euro per 2,5 mg tab brrrrrr... en mijn dokter is er niet een die het voor gaat schrijven, zo'n ouderwetse knar die creatine al doping vindt..

Maar kan je bij je test. kuur ook winny pakken?? Is dat een nuttige combi om droge massa aan te zetten.. En winny zet je eod toch?? Want wordt me eerste kuur en om 4-5 keer per week te injecteren is meteen wel een hele grote vuurdoop..

Wil eigenlijk kuur waarin ik in feite droge massa pak of na de kuur harder en droger ben/wordt..

Alleen ik lees zoveel verschillende dingen..
 
die aromasin is niet 50 euro mijn fout. komt op ongeveer 25 euro per 1mg tab uit. Je dokter kan het waarschijnlijk ook niet voorschrijven. En dan nog kan het duurder uitvallen.

En winny gaat de waterretentie niet tegen, teminste voor zover ik weet.Wordt wel gebruikt tegen gyno die je evt van deca zou kunnen krijgen. Winny zet je minimaal EOD, liefst ED.
Met enthanate valt de waterretentie wel mee. althans bij mij wel. Verschilt natuurlijl per persoon. Test prop is nog minder, maar ja dan kom je weer uit op ED injecties......
 
Winny is toch een DHT middel dat je oestro laag houdt en dat is toch hetgene wat voor het vocht vasthouden en gyno zorgt?? Of zit ik er naast?
 
Elke dag spuiten is wel lelijk bro, misschien kun je klooien door bv EOD een spuit te zetten maar dan 100mg, of tabs?! (Ja, is slecht voor de lever). Winny wel DHT middel, schijnt goed te werken tegen gyno, daarom wordt er ook vaak gezegd dat je de nolvadex tijdens de kuur niet vaak nodig hebt omdat winny de gyno tegen gaat. Ik weet niet hoe dat zit met waterretentie, winny uit zichzelf houdt in iedergeval geen vocht vast. Als cutting middel (wedstrijd voorbereiding) scoort winny dep. op een schaal van 1-10 een 9, dus wat betreft droge spieren zit je goed.

Ik weet niet of dat kan trouwens, maar misschien is primo een optie, zorgt ook voor dat harde effect. Primo is wel op olie basis en winny depot niet, schijnt nogal pijnlijk te kunnen zijn.
 
Back
Naar boven