• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Wat nemen voor optimaal resultaat....(spiergeheugen)

Bezoekers in dit topic

answer

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Dag ik ben nu terug begonnen met 4x P/week te gn trainen. Daarvoor heb ik twee maanden t trainen verwaarloosd door 1x of niet te gaan op weekbasis. Daarvoor heb ik zeker 4 maanden niets gedaan. Maar goed om to the point te komen.Ik heb nu de smaak terug te pakken.
Ik eet nu gezond, en redelijk veel eiwitten(schema hierop gebaseerd)
Welke supplementen raden jullie mij aan voor een optimaal resultaat.

Grtzzzz We live here nd now sow let's get it on....

Hoeveel weken dagen maanden heb je dan wel getraind in je leven?
Want spiergeheugen bouw je niet op met een half jaar trainen !

spiergeheugen terug aanspreken vraagt vooral veel koolhydraten. Ik zou na de training er zeker genoeg van nemen

smijt er terug wat creatine bij, en je gaat de eerste maand weer heftig.

Ja supplementen die mijn spiergeheugen voornl. aanspreken.

Ps ik ben begonne met trainen op men 16e maar niet naar massa gericht , toen één half jaar gestopt en half jaar getraint zo suggelen eigelijk. En daarna idem, Toen 9maanden terug getraint en weer vier maanden niks gedaan nu zitten we hier ongeveer.
Heb in augustus knieoperatie gehad en toen stilgelegen nu kan ik terug enkele weken de gym in gaan. Elke dag moetk zowiezo naar de kiné gaan en fiets ik 20-40 km

veel water drinken, veel kh, en wat creatine erbij kan ook geen kwaad.

Ja supplementen die mijn spiergeheugen voornl. aanspreken.

Die bestaan niet. Ga nu maar gewoon hard trainen en zorg er eerst maar eens voor, dat je een degelijk voedingsschema hebt gemaakt. Wanneer je dat voedingsschema een tijdje hebt gebruikt (zeker een jaar), kun je misschien eens gaan denken aan suppletie. Ik zou het erg dom en verspilling van je geld vinden, wanneer je meteen aan de supplementen gaat beginnen, terwijl je voedingsschema en je training nog niet optimaal zijn.
Maja, als jij geld over hebt, go for it!

Ga gewoon hard trainen man, supps heb je helemaal niet nodig, en zeker nu niet. Spiergeheugen heb je, of heb je niet. Als ik je verhaal zo lees, heb je eigenlijk een beetje half getraind, en het meerendeel van je tijd eigenlijk verkloot. Zoveel spiermassa kan je dus nooit gehad hebben. Ik heb een keer zo'n 8 maanden niet getraind, maar in die 8 maanden was ik echt niet veel kleiner geworden, merkte het amper eigenlijk. Binnen 2 maandjes zat ik ook weer op mn oude krachtniveau. Maar toen had ik er 3,5 jaar training opzitten, en ik denk dat dat het verschil is.

Back
Naar boven