AndroidHealthClinic

Wat nu....? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Vraagje... Zo'n beetje iedereen is rond deze tijd van het jaar ziek of verkouden...aan het worden. Wat moet je nou doen als dit je overkomt...als je net in de eerste of tweede week van je kuur bent? Stop je dan.....minder je...of kan je maar het beste doorgaan?
 
Zou niet stoppen, de beste manier om snel van een ziekte te genezen is veel eten in combinatie met een verhoogde vitamine inname.
 
Of doorgaan (wellicht het slimst), of helemaal stoppen. Minderen is zeer dom. Als je stop moet je ook niet weer beginnen als je beter bent, maar gewoon weer even lang wachten als je normaal na een kuur zou doen...
 
Vitamine C 4 gram per dag innemen verkort verkoudheidsverschijnselen met 1/2.. voorkomt het niet.
oja... is uit onderzoek bewezen.
Dus vooral doorgaan!!
 
als je van je verkoudheid af wil moet je eik wat (intensief) cardio gaan doen...

dat helpt bij altijd best goed. meestal is me verkoudheid bijna devolgende dag bijna helemaal over.
 
Vreemd...intensieve sport activiteit reduceert nochtans de werking van het immuumsysteem...Dus zou je zwakker moeten worden en juist moeilijker herstellen door training/cardio.
 
Dat weet ik wel bijna zeker ja, voordeel is wel dat het een tijdelijk dip is. Daarna zou je imuunsysteem juist sterker moeten zijn.... Dus als je al een paart jaartjes lekker sport dan zou je minder snel ziek moeten worden.....
 
Ja wat je zegt is inderdaad heel kloteh ! ben nu ook een paar dagen ziek terwijl ik in wk 7 van me kuur zit !!!
 
Back
Naar boven