XXL Nutrition

wat op brood.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
276
Waardering
0
Hee mensen, ik neem vaak op een dag z'on 15 sneetjes brood en veel met jonge kaas. Is dit goed?het bevalt wel veel vet dan, ook nog omdat ik er boter op doe.. Niet dat ik snel aankom ofzo, maar vet breekt toch bepaalde processen af?

En wat zijn nog meer lekkere eiwitrijke dingen voor op brood? elke dag kipfilet/kaas/smeerkaas begint me beetje te vervelen.. Liefst dus wat de hele dag goedblijft in de broodtrommel en niet teveel stinkt zoals pindakaas of eieren, vind de omgeving niet zo fijn :D
 
naast kaas, kipfilet, pindakaas en ei blijft er niet zo gek veel over. probeer eens wat tonijn, alhoewel dat ook niet egt aangenaam zal zijn voor je omgeving.....
 
kipfilet, zit bijna geen vet in.
 
Ik doe vaak ook gewoon wat fruit op brood... Uiteraard eet ik wel genoeg eiwitten. Echter 15 boterhammen met kip/tonijn en ei lijkt me wat saai af en toe :p
 
Hmm.. tja, meestal probeer ik er nog wat lekkers van te maken.. Dus kaas met tomaat enzo.. Maar hoe zit het nou met de vetten ?
 
Ik zou me niet druk maken over de vetten. De hoeveelheid eiwit die je binnenkrijgt en het totaal aantal kcal. zijn belangrijker.
 
Inderdaad...Zeker als je in de bulk bent.
 
Ik gebruik vooral kipfilet, kalkoenfilet, rookvlees, tonijn, sla, ei e.d. op brood.
Een beetje variatie is \natuurlijk nooit verkeerd, je moet gewoon kijken wat jij nodig bent en wat je lekker vindt.
Wat je omgeving er van vindt zou ik mij niet te veel van aantrekken, iemand die rookt vraagt jou toch ook zelden of hij/zij zijn kankerstikkie mag aansteken in jouwn bijzijn?


gr rob
 
tonijn valt best mee qua geur, nog nooit commentaar op gehad. (zie mijn recept voor een tosti)

het blijft ook lang goed

voor smaakvaraities:
-ketchup
-mosterd
-sambal
-kruiden (bacilium, Italiaanse kruiden shoarma kruiden etc)
 
20+ kaas heeft minder vet en meer eiwit en is niet vies :) daarmee vervang ik mijn gewone kaas tijdens cutten
 
en rosbief. bevat alleen aardig wat zout geloof ik
 
koude schotel op de mik is ook heel lekker en zeker zo goed voor de bulk !!


verder zijn alle andere varianten al genoemd ... miss wat groentes (komkomers/sla/uitjes/tomaat) proberen?

succes
 
Originally posted by burn
Ik zou me niet druk maken over de vetten. De hoeveelheid eiwit die je binnenkrijgt en het totaal aantal kcal. zijn belangrijker.

Zolang je geen plofkop krijgt :splat:
 
misschien is rookvlees ook het proberen waard
 
Originally posted by Bracke


Zolang je geen plofkop krijgt :splat:

Ik bedoel ook niet dat je zoveel mogelijk moet eten. Je stelt een aantal kcal. op wat je binnen moet krijgen. Het belangrijkste is dan dat je aan deze kcal. komt en de verhoudingen (k/e/v) zijn dan wat minder van belang. Veel (sport)mensen zitten te laag in hun vetten, wat ook weer nadelen heeft.
 
Originally posted by burn


Ik bedoel ook niet dat je zoveel mogelijk moet eten. Je stelt een aantal kcal. op wat je binnen moet krijgen. Het belangrijkste is dan dat je aan deze kcal. komt en de verhoudingen (k/e/v) zijn dan wat minder van belang. Veel (sport)mensen zitten te laag in hun vetten, wat ook weer nadelen heeft.

MIsschien wel, maar... Laat maar, je hebt gelijk.. :)
 
tonijn (waterbasis), sap uithalen dan in een kom gooien gooi er wat zout en flinkm peper bij, een teetje sambal en wat 50% maya ff door elkaar gooien en op brood doen. Voor afwisseling kan je er nog wat tomaat op gooien of sla.
eetsmakelijk.
 
beleg op je brood..

Hoi,

Je kan ook deel van je brood weglaten en daar voor in de plaats zilvervliesrijst eten en daarbij wat magere kwark...zorgt voor beetje variatie in je voeding,alleen maar brood is ook niet alles...
hoef je ook niet aan beleg te denken...
 
Back
Naar boven