Fitness Seller

Wat raden jullie mij aan? (met foto's)

Bezoekers in dit topic

Je moet je lichaam niet zien als iets wat je alleen maar in de spiegel ziet. Je staat heel je leven met je benen op de grond, dus je benen is de fundatie. Geen benen ziet er niet uit. Tevens gaat je hele lichaam meer groeien als je je benen traint. De squat en deadlift trainen niet alleen je benen maar je hele lichaam. Met name de rug en dat is dan weer de grootste en belangrijkste spiergroep van je bovenlichaam.

De keus is aan jou. Ik ben door de jaren heen hierdoor 48kg zwaarder geworden.

Idd! Ben benieuwd naar je keuze!
 
waar het allemaal op aankomt, en wat iedereen je duidelijk wilt maken is als volgt:

1. je bent gewoon mager, je ziet geen supadude pack omdat zelfs die niet groot zijn
2. eten, als je vind van, ''ik eet meer als de rest, kom niks aan''. is het per direct (zelf invullen) ..gewoon eten, eten eten eten eto'o
3. goed trainen, zwaar ook, volg anders gomad, dat ene melk dieet, kom je geheid aan
4. een goeie sixpack komt pas als laatst, eerst je benen, dit is het belangrijkst, dit is het enige dat er kan voor zorgen dat alles mee groeit, denk maar aan het bekende, ''hoe groter de stronk, hoe groter de takken'' citaat.
5. niet gaan hardlopen, anders val je dood, blood serious.
6. succes :D
 
Persoonlijk vind ik dat je nu een raar trainingschema hebt. Waarom neem je niet een schema vanaf dit forum? Gewoon fullbody of rippetoe. Dan zullen je gewichten straks ook veel hoger komen te liggen, want door dat kwartiertje fietsen vooraf, ben je al weer een hoop kracht kwijt. Je kan het best op jouw manier doen hoor, maar put eerst de grote spiergroepen uit, en dan de kleine, dus doe eerst squat deadlift en benchpress en eventueel military press, en daarna de groepen als armen en kuiten en oefeningen als shrugs eventueel.

Voorderest, wat de rest ook al zegt. Vies veel vreten!
Maar goed iig data je er nu aan werkt. Doorzetten, tot dat je veel meer kilo's weegt!
 
Laatst bewerkt:
Geen benen trainen?

Gevolg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er dus best breekbaar uit.
Tegenover dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij weeg natuurlijk wel wat zwaarder, maar zonder benen zou het er niet uitzien..

Of om nog maar een plaatje te tonen kunnen ze je spongebob noemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
7x per dag VRETEN
Veel harder trainen
Weigtgainer is zeker aan te raden :)
 
Geen benen trainen?

Gevolg:


Ziet er dus best breekbaar uit.
Tegenover dit:

Hij weeg natuurlijk wel wat zwaarder, maar zonder benen zou het er niet uitzien..

Of om nog maar een plaatje te tonen kunnen ze je spongebob noemen.

alsof je zonder benen te trainen zo een fysiek KAN krijgen :rolleyes:
 
eten trainen slapen


je bent nu wel extreem ecto

en weightgainer is een zeer goede aanraderr
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven