- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
eet gerust nog wat meer fastfood, je had dit beter in de ''post je foto's'' sectie kunnen plaatsten trouwens
good luck!
good luck!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele goede tip, dat ga ik zeker doen. Geef me echter een paar weken voordat ik hier terug zal reageren, tegen die tijd heb ik mijn loon en kan ik de eerste maand betalen.
Ik zeg 5/3/1 omdat je vanaf het begin af aan leert evalueren wat je kan. Er zit een duidelijke lijn van progressie in, verhogingen met standaardgewichten; de progressie bij Starting Strength is niet echt duidelijk. De ondersteunende oefeningen bij 5/3/1 maken het denk ik ook een leuker programma voor een beginner. Die 1 RM kan bepaald worden binnen een week, dat is het probleem niet.
Starting Strength kan overigens wel, de uitleg in het boek is goed te gebruiken. Als ik zou moeten kiezen tussen de twee zou ik wel zeggen 5/3/1
Bedankt allen voor de uitgebreide en vriendelijke reacties!
Ik had gister 10 boterhammen op en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik dat ooit eerder heb gedaan haha. Ik blijf eten, train hier thuis dmv push ups/sit ups/squats (zonder gewichten want die heb ik (nog) niet) en als ik geld heb ga ik naar de sportschool. Ik heb gister gebeld en ze hebben helaas geen voeding adviseur.
Er zijn goedkopere alternatieven waar ik woon (Alphen aan den Rijn) maar Global Fit wordt door meer vrienden als "de beste" of in ieder geval als zeer fijn beschouwt. Oh en er werkt een vriendin van mij die ik erg mag, dat is eigenlijk nog wel de belangrijkste reden om daar heen te gaan.
Embryo, bedankt voor de uitgebreide response. 3 keer trainen per week ga ik zeker volhouden. Ik heb vroeger 9 maanden op fitness gezeten en daar deed ik 2 keer per week 2 uur oefeningen. Het stomme is dat ik niets van voedsel afwist in combinatie met spieren kweken en even mager bleef als dat ik nu ben. Ik heb ook eigenlijk nooit het effect gezien dat ik verwacht had..
Er resteert mij op dit moment nog één vraag. Hoe komt het dat er vetjes op mijn buik zitten? Het zijn er genoeg om over m'n boxer te "kruipen", hoewel het niet hangt (als ik zit bedoel ik). Als ik sta en voorover buig merk ik dat er genoeg vet zit om vast te pakken, en naar mijn idee dus ook hindert bij het showen van een sixpack. Ik heb die nog niet, dat weet ik, ik ben bezig met sit ups maar het gaat me nog erg moeilijk af (in 3 jaar geen buikspier training gedaan, helemaal niets). Je zou verwachten dat als ik ondergewicht heb dat ik die vetjes niet zou hebben, omdat andere jongens/meisjes dat ook niet hebben.
Ach ik denk eerlijk gezegd dat ik overdrijf. Ik weet dat het geen buikje is en nee ik ben zeker niet geobsedeerd door dat ik dat wel heb, ik heb alleen dat hangende vet en ik wil zo graag een sixpack!
Ik ga nu eerst een paar boterhammen eten, ga wat stickies lezen (voornamelijk met betrekking tot een sixpack) en zal, als dat nodig is na het lezen van die stickies, een foto maken van dat vet en dan mogen jullie mij uitlachen (omdat het onzin is) of supporten met eventuele tips.
Echt ontzettend bedankt voor de reacties, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ik ga hier vaker komen, dat staat vast.