Fitness Seller

Wat smeer jij op je anus? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie het issue niet. Mensen die geen handdoek gebruiken verdienen een algehele sportschool-permaban.

Benchen op een handdoek?
 
En wat doe je als je gepoept hebt en er zit nog een keutel in je. Maar die keutel zit nog te diep om hem eruit te krijgen. Een handdoek gaat je dan niet redden tegen het vocht wat erlangs sijpelt.
 
Natuurlijk. Ik hoef niet op andermans zweet te liggen.

Vind je dat niet klote met schuiven? Je wilt juist zo veel mogelijk grip hebben op de bench. Wij hebben hier hele gladde bankjes, ik leg er altijd een matje op waar de dames hun crunches ed op doen.
 
Vind je dat niet klote met schuiven? Je wilt juist zo veel mogelijk grip hebben op de bench. Wij hebben hier hele gladde bankjes, ik leg er altijd een matje op waar de dames hun crunches ed op doen.

Jij legt zeker zo'n stepper op de bench omdat je anders met je korte armpjes de bar niet van de onderste steunen kan halen
 
Vind je dat niet klote met schuiven? Je wilt juist zo veel mogelijk grip hebben op de bench. Wij hebben hier hele gladde bankjes, ik leg er altijd een matje op waar de dames hun crunches ed op doen.
Nooit last van, die XXL-handdoeken zijn relaxed. Op een ruwe handdoek heb ik meer grip dan op een gladde bank. Smalle bankjes zijn wel vervelend, maar gelukkig heb ik daar geen last van.
 
Enkele geheime compartimenten laten naaien in m'n fitgirl shorts.
Daarin elke training enkele inlegkruisjes plaatsen.
Na de workout lekker doorspoelen in het toilet van de sportschool.

Als ze echt vuil zijn leg ik ze in de douches.

Deze absorberen best goed.

4015400563778_PHOTOSITE_20190405_044349_0.jpg
 
Update komt later
 

Bijlagen

  • 559A4478-8792-4087-8E09-A8F2F72C3563.jpeg
    559A4478-8792-4087-8E09-A8F2F72C3563.jpeg
    130 KB · Weergaven: 129
  • 2317940A-3229-4BF0-8DB7-616152CE9FFC.jpeg
    2317940A-3229-4BF0-8DB7-616152CE9FFC.jpeg
    182 KB · Weergaven: 131
Jij legt zeker zo'n stepper op de bench omdat je anders met je korte armpjes de bar niet van de onderste steunen kan halen

Nee maar soms wel je moeder.
 
Na hevige lifts, waarbij m'n kringspier waarschijnlijk iets teveel gaat stretchen en wat pijnlijke steken soms kan veroorzaken de volgende dagen bij het fietsen.
Komt een flinke klodder tijgerbalsem wel altijd als geroepen.
Laat dat dan ook het enige zijn dat effectief aan de anus gesmeerd wordt.
 
Na hevige lifts, waarbij m'n kringspier waarschijnlijk iets teveel gaat stretchen en wat pijnlijke steken soms kan veroorzaken de volgende dagen bij het fietsen.
Komt een flinke klodder tijgerbalsem wel altijd als geroepen.
Laat dat dan ook het enige zijn dat effectief aan de anus gesmeerd wordt.

Kom ik werkelijk waar zo dom over :)
 
Kom ik werkelijk waar zo dom over :)
Enkel als je die zonder rode peper extract gebruikt!

Anders lijk je me best een intelligente kerel.
Al duimen we dat je kindje toch wat meer van de moeder haar looks meekrijgt.
 
Zoals beloofd. Babypoeper doet zijn ding. Geen streep gezien, geen drol geroken. Nadeel is het aanbrengen. Flinke scheut in je handje, voorover bukken en dan pets zo op je ster. Geeft zo’n zooi op de vloer en heel je broek zit meteen onder. Ruikt wel lekker.
 
Back
Naar boven