• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Wat snacken jullie??

Bezoekers in dit topic

Gast 19129

...
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb 's avonds na het avondeten rond een uur of 20.30 weer erge drang om te snacken, maar wat kan ik nou snacken wat ook nog goed is qua eiwitten?
En wat snacken jullie zoal?

Broodje bapao is best lekker op z'n tijd :) of die blikjes tonijn in pittige saus met groente, is ook lekker om weg te happen :meal:

Weet niet of het snacken is, maar bij mij gaan +/- 300 ml yoghurt, 2 'bammetjes' én 2 á 3 boterhammen er dan nog wel in.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

Broodje bapao is best lekker op z'n tijd :) of die blikjes tonijn in pittige saus met groente, is ook lekker om weg te happen :meal:
Wat? Een broodje bapao? Dat is niet echt een verantwoorde snack. Je kunt dan net zo goed een schep suiker in je mond stoppen en een stuk rookworst.

Ik neem een rijstewafel, of een berg kwark. Cherrytomaatjes, ook lekker.

Voor het slapen gaan 300 gram bami met een lekker biefstukje en 1 lepel lijnzaadolie:D

bakje kwark
paar eitjes
volkoren brood/pindakaas
volkoren brood/gerookte zalm

Een boterham of ontbijkoek met pindakaas! mmmm

S'avonds, kwark voor het slapen gaan. (langzame eiwitjes)

Ik train 's avonds... er gaat dus gewoon een berg brood in, handje noten erbij en een shake.

Ik neem altijd 2 dubbele Whoppers met kaas. Stilt de honger weer ff tot een uur of 12.;)

lekkere bak melk met volkoren flakes
cracker met forel
bak kwark met een sinaasappel
boterhammetje met kaas, kalkoen en augurkje

shoarma (alhoewel dit imo niet echt snacken is omdat het gewoon vlees is dat niet eens met vet gebakken word en dus goede vetten bevat)
en anders een broodje van de week bij de slager

als lekker tussendoortje versgeperst fruitsap van de ah

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven