AndroidHealthClinic

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

  • CDA

    Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

    Stemmen: 26 5,7%
  • SP

    Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

    Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

    Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

    Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

    Stemmen: 2 0,4%
  • D66

    Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

    Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

    Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

    Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

    Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

    Stemmen: 37 8,2%

  • Totaal stemmers
    453

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
9 juni 2010 is het weer zover. We gaan weer met z'n allen in Nederland naar de stembus voor de 2e kamerverkiezingen.

Zou mooi zijn als er veel mensen hier in deze pol stemmen zodat we kunnen kijken of we uiteindelijk na de verkiezingen een representatief beeld hebben van de landelijke uitslagen, en wat hier op DBB.com gestemd is.

Graag geen discussies over politieke partijen, daar zijn genoeg andere topics over. Wel leuk is natuurlijk eventueel een motivering waarom je op de partij van je keuze stemt.

De enquete is anoniem voor diegene die niet wil delen op wie hij stemt!
 
Laatst bewerkt:
PVV, waarom? gewoon omdat Geertje voor de meeste rellen zorgt, vind hem ook hilarische toespraken houden en soms heeft hij ook nog eens gelijk.
 
Heel DBB stemt op PVV, dus ik ook!
En daarna kunnen we lekker genieten hoe hij gigantisch op zijn bek gaat:d
Tis maar een kwestie van tijd
 
1.Pechtold
 
Laatst bewerkt:
PVV, rechtvaardig rechts :D
 
SGP voor de winnaaaaaars! :roflol:
 
SGP voor de winnaaaaaars! :roflol:


Als je nu zo'n goede grap aan het bedenken ben, zo over je keyboard heen gebogen met een grote grimas op je gezicht, adem je dan door je mond?
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Als je nu zo'n goede grap aan het bedenken ben, zo over je keyboard heen gebogen met een grote grimas op je gezicht, adem je dan door je mond?

Sommige mensen kunnen zelfs in een serieus topic hun muil nog niet houden, vergeef het hem Klaas..
 
PVV, wakker schudden die handel daar in Den-Haag.
 
Kan mijn stempas niet vinden, had anders blanco gestemd.
 
Als je nu zo'n goede grap aan het bedenken ben, zo over je keyboard heen gebogen met een grote grimas op je gezicht, adem je dan door je mond?

Nee, ik zat met mijn geschminkte "why so serious" face over mijn telefoon gebogen met mijn adem ingehouden. :(
 
Nee, ik zat met mijn geschminkte "why so serious" face over mijn telefoon gebogen met mijn adem ingehouden. :(


Begrijp me niet verkeerd Xto, ik ben echt dol op lolbroeken, moppentappers en stampijschoppers. Maar de vraag was, ben jij zo'n door de mond ademende lolbroek, want daar lijkt het vaak verdomd veel op!
 
Begrijp me niet verkeerd Xto, ik ben echt dol op lolbroeken, moppentappers en stampijschoppers. Maar de vraag was, ben jij zo'n door de mond ademende lolbroek, want daar lijkt het vaak verdomd veel op!

Als ik lollig wil zijn gaat mijn hoofd iets scheef staan en loopt er wat speeksel langs mijn mondhoeken. Kun je dan wel om mij lachen?
 
Laten we liever ff ontopic blijven
 
Als ik zou stemmen zou ik op die Turkse milf stemmen, die straalt echt ranzige coïtus uit.

---------- Post added at 13:15 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

laten we liever ff ontopic blijven
+1
 
Back
Naar boven