XXL Nutrition

Wat te doen als je TIJDENS de kuur naeffecten krijgt ( bitch tits )

Bezoekers in dit topic

Dat kan je best doen met al die middelen. Dat heeft op termijn negatieve effecten voor je lichaam.

Denk wel dat dat goed gaat komen als je je lichaam maar de tijd gunt om haar functies te laten normaliseren..bridgen en kuren van een half jaar of langer heb ik dan ook nooit gedaan.
 
Eerste kuur ga je geen 3 middelen combineren. En als je injecteert blijf dan voor altijd weg van orale middelen zoals dianabol. Onnodig je lichaam en vooral lever extra te belasten als je toch injecteert.

2 middelen samen geeft een betere werking als 1 middel in diezelfde dosis.

Dus ik raad aan 200mg deca, 250mg test e voor 6 weken. 2 weken erna, 50mg clomid voor 10 dagen of 5mg nolvadex.

Eerst zo beginnen, resultaten bekijken en dan je volgende kuur op afstemmen. Als je meteen hoog begint weet je niet wat minder doet. Dit is geen speelgoed en moet stap per stap gedaan worden.

Zie jij bij mensen dan na 3/4 weken enanthate al kg er bij en zichtbare winst? Dacht dat de meesten pas na 5 weken wat begonnen te merken?
 
Denk wel dat dat goed gaat komen als je je lichaam maar de tijd gunt om haar functies te laten normaliseren..bridgen en kuren van een half jaar of langer heb ik dan ook nooit gedaan.

Je kan de werking van bepaalde enzymen voor altijd veranderen. Dna schade moet je zeker naar zien en verkorten van je telomeren daarbij. Dit zijn allemaal dingen die zeker gebeuren met de standaarddoseringen van hier, op veel lichtere doseringen gebeurd het al. En het herstelvermogen van je lichaam is beperkt. Als je lichaam dna in een cel niet kan repareren dan is het afgelopen met deze cel. Te korte telomeren of te giftige substanties veroorzaken dit.

Nandrolon en stanozolol beschadigen DNA van bodybuilders
http://www.ergogenics.org/schmidt.html

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 21:12 ----------

Zie jij bij mensen dan na 3/4 weken enanthate al kg er bij en zichtbare winst? Dacht dat de meesten pas na 5 weken wat begonnen te merken?

Je komt vanaf de eerste week bij. Maar na een 4 weken is het verschil groot genoeg ik massa en kracht omhet echt te merken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven