AndroidHealthClinic

Wat te doen na cut

Bezoekers in dit topic

Covertis2003

Novice
Lid geworden
14 jul 2022
Berichten
2
Waardering
1
Goedenavond beste lezers,

Ik heb jullie advies nodig. Ik sport nu ruim een jaar waarin ik eerst heb gebulkt waardoor ik veel vet ben aangekomen (zie onderstaande foto’s). Hierna had ik besloten om geleidelijk aan mijn calorieën te verlagen en eiwitten zo hoog mogelijk proberen te houden. Zo ben ik uiteindelijk gestrand op 65 kg met een lengte van 184-185cm (ben 18 jaar). Ik weet niet wat mijn vetpercentage op het moment is maar ik voel dat mijn trainingen minder lekker zijn dus wil ik meer gaan eten. Iemand een goede plan van aanpak of tips om in spiermassa aan te komen en zo min mogelijk vet?
 
Laatst bewerkt:
Had de bulk lean doorgetrokken, zonde om zo snel te gaan cutten. Dus nu lean gainen, zorg dat je vetp niet te hoog oploopt.
 
Zou ik dan eerst op mijn maintenance gaan zitten en dan over 2-3 weken in de bulk gaan? Lijkt me niet verstandig om in 1 keer van 2200-2400 naar 3000 te gaan aangezien je lichaam dan de kans schoon ziet om vet op te slaan. Wat zijn je schattingen op mijn vetpercentages?
 
Verhoog 1500Kcals per week en kijk dat 2 weken aan hoe je er op reageert. Je bent 18j en nog in de groei, dan is het zonde om ondergewicht te hebben als een hardloper
 
Dus zo'n 200kcal per dag. Biceps gaat goed :thumb:
Maar zo als al gezegd, rustig gaan bulken, en geduld.
 
Back
Naar boven