Fitness Seller

Wat te doen tegen niet groeiende biceps!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Te jong :-)

hard trainen gaat je groei breken
 
tommieboy zei:
Te jong :-)

hard trainen gaat je groei breken

Dat is dikke zever en ook nog geen antwoord op zijn vraag.
 
Dit is idd geen antwoord op zijn vraag. maar als je dit bullshit noemt ken je der weinig van.

Het breekt wel degelijk de groei
 
tommieboy zei:
Dit is idd geen antwoord op zijn vraag. maar als je dit bullshit noemt ken je der weinig van.

Het breekt wel degelijk de groei
Geloof me vriend.. het is echt bullshit. Het wordt anders als je 10-11 bent. En dan nog vind ik dat je met mate aan spier/kracht training kan doen.

Ik ben ook met m'n 15e begonnen en ben gewoon 1.84 geworden... En zo kan ik je nog tig voorbeelden geven.
 
ik ben al blij met me 1,74 hoor. Maar heb alles eens goed gelezen.... hou het ff 1 maandje of 2 misschien op 1 keer per week biceps wel zwaar. niet te veel niet te weinig... en ga binnenkort ook een eetschema beginnen maar wel btjuh bij beetje.... bedankt allemaal
 
Breekt helemaal niks de groei!!!!! Inderdaad Bullshit, ik ben op mijn veertiende begonnen en vanaf mijn vijftiende keihard maar ben gewoon 1.79 en mijn beide broertjes die niet hebben getraind ook.
 
ja trek er ook niks van aan.... ik wou laats stoppen met traine om te gaan kickboksen maar iedere rade dat af... begin volgende de week serieus met bb
 
Back
Naar boven