MuscleMeat

Wat te doen tegen niet groeiende biceps!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuildertj

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
267
Waardering
0
Ben thijs, ik ben 15 en mijn bicpes willen niet groeien. ze zijn nog steeds 38 cm en dat waren ze 1 jaar geleden ook. Ik weet niet wat ik verkeerd doe.ik ak ze 2 keer per week samen met de rug is dit te veel?


Groeten en alvast bedankt.
 
Kan teveel zijn, ja. In principe is 1 keer per week voldoende hoor. Maar als iets niet meegroeit hoeft dat lang niet altijd aan de manier van trainen te liggen dude. Hoe is je voedingsschema? Rust je genoeg? Gaan je andere lichaamsdelen wel goed vooruit of sta je helemaal stil? Maak je nog wel progressie qua kracht?
 
andere oefeningen gaan doen: drop die isolatie shit en ga compound! (rowen e.d.)
Verder: shock em :D train ze zo af en toe eens helemaal aan puin (bijv 3x per week) hier gelezen dat mensen er goede gains uit KUNNEN halen. Maar je bent nog maar 15 kerel! Komt tijd komt raad, gewoon blijven varieren!!

Succes man!
 
Als wat je doet niet werkt moet je wat anders proberen. Ga eens terug in reps of oefeningen, doe andere oefeningen. You name it.

Succes.
 
Ja ik weet het ben nog jong. Ik eet ongezond daar kan t aanliggen. Maar ik krijg geen geld voor shakes en al. Hoe wil ik dan een goed voedingsschema maken. ik heb al gekeken bij voeding maar daar staat in elk schema wel eiwit shakes en capsules en al.
 
ik varieer vaker.. doe 4 oefening per keer.
 
bodybuildertj zei:
Ja ik weet het ben nog jong. Ik eet ongezond daar kan t aanliggen. Maar ik krijg geen geld voor shakes en al. Hoe wil ik dan een goed voedingsschema maken. ik heb al gekeken bij voeding maar daar staat in elk schema wel eiwit shakes en capsules en al.
Onzin. Je hebt om goed te eten geen shakes nodig.
Stel je schema samen op basis van complexe koolhydraten :zilvervliesrijst, volkorenbrood en pasta, havermout, brinta. Proteine: kip/kalkoen/rundvlees, kwark, vis en onverzadigde vetten; noten, olien en vette vis. Pak daar een paar porties verse groenten en wat fruit bij en je hebt een prima basis.

Succes.
 
ik weet denk ik al waar het aan ligt aan me eten en toch aan de variatie. zal over een paar maande posten of ik vooruit gang heb. later en bedankt allemaal
 
38 cm aan die leeftijd is totaal niet mis. Gewoon blijven trainen en af en toe eens wisselen.
 
helemaal vol pompen die biceps 10sets barbell curl met 10+ reps.. waarbij je zelfs een beetje moet cheaten.. zo vol, dat je je eigen haar niet meer kan kammen


a shock therapy!
 
Je biceps niet meer na je rug pakken, maar gewoon een aparte dag armen inplannen.
En je benen blijven trainen he ;)
 
yep idd, niet slecht voor een 15jarige, wat verwacht je? 55cm?
gewoon geduld hebben, wanneer je >20 jaar bent ;)
 
:P ogh ja...ja ik begin nu pas met me benen te trainen die heb ik eigenlijk nooit echt gedaan:$. Dus ga die eens flink aaanpakken
 
Weetje, ga lekker trainen en kom over een paar maanden nog eens terug om te vertellen hoe het gaat :p
 
Ten eerste moet je idd wat Dani zegt eerst je voeding in orde maken: Vreet havermoet, bambix, rijst, magere kwark, vlees, kip, vis (bijv. blikje tonijn voor het slapen gaan), melk. Shakes is nog helemaal geen noodzaak, je kan ook na de training een sportdrankje drinken en daarna een bak kwark of blikje zalm/tonijn vreten. Ook een degelijke warme maaltijd van moeders na de training kan geen kwaad!!

Probeer in plaats van 3 maaltijden op een dag, 5 a 6 maaltijden op een dag te vreten!! Verdeel het over de dag, dat is gunstiger.

Train idd je biceps eens na borst of op een aparte dag met triceps samen. Kan zijn dat je er niet meer het maximale uit kan halen na een rugtraining.

Train idd ook je benen. Wanneer je in totaal aan massa aankomt over je hele lichaam zal dat ook positief voor je armgroei zijn!!

En blijf vooral op dit forum rondneuzen op zoek naar goede train- en eetschema's!!

Succes!
 
Sniperken zei:
38 cm aan die leeftijd is totaal niet mis. Gewoon blijven trainen en af en toe eens wisselen.
Gvd man.. toen ik 15 was zag ik er uit als een hockeystick:D Dan zijn 38cm armpjes zo gek nog niet hoor.

Lekker trainen.. deadlift en kniebuig veel. Dan komt het allemaal goed.
 
Geduld hebben en minder aan je pikkie slingeren
 
FrederX zei:
helemaal vol pompen die biceps 10sets barbell curl met 10+ reps.. waarbij je zelfs een beetje moet cheaten.. zo vol, dat je je eigen haar niet meer kan kammen


a shock therapy!

Kijk hier ben ik het mee eens.
Als je echt wilt dan groeien de biceps wel
 
Doen eens 4 oefeningen van elk 4 sets :cool:
 
Biceps zijn een snel overtrainde spiergroep (iig bij mij toch) probeer eens 3setjes zware basic-oefeningen te doen.
En let op, toen ik begon maakte ik dezelfde fout door te denken dat ik voluit ging maar eigenlijk niet écht hard m'n biceps belastte, het klinkt raar maar let er eens op...
 
Back
Naar boven