XXL Nutrition

Wat te doen tegen Tarrels?

Bezoekers in dit topic

Tarrels

Novice
Lid geworden
8 sep 2015
Berichten
1
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
30%
Aangezien het volgende onderwerp (Wat te doen tegen tarrels?) te oud is om nog op te reageren, maar ik toch een belangrijke aanvulling heb, heb ik besloten er een nieuw onderwerp voor te openen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Aangezien ik er zelf ook met een grote regelmaat last van heb en vaak bijvoorbeeld met verjaardagen op veel ongeloof en verzet stuit als ik het ter sprake breng, heb ik wat onderzoek gedaan naar Tarrels.

Seizoenen, geografie, lokale gebruiken, maar ook kwaliteit van de hygiënische middelen die je ter beschikking staan, lijken zeker van invloed te zijn.

Het blijkt dat er veel meer mensen last van hebben dan je in de eerste instantie denkt, maar vooral omdat er een taboe op lijkt te zitten, is het net of je de enige bent.

Maar weest gerust! Anoniem onderzoek heeft aangetoond dat er vooraal veel mannen en dieren last van hebben, maar zelfs vrouwen worden niet geheel gespaard. Er hebben minimaal zoveel mensen last van Tarrels dan dat er rode auto’s rondrijden. Of hier dan ook weer een verband tussen bestaat, heb ik helaas niet kunnen aantonen.

Maar om een kort verhaal lang te maken. Ik heb besloten dit allemaal digitaal vast te leggen en een naslagwerk te creëren die op ieder gewenst moment en op iedere locatie geraadpleegd kan worden, heb ik een website genaamd http://www.tarrels.eu in het leven geroepen.

Neem de tijd dit eens rustig door te lezen, maar ook zeker ons van je feedback of aanvullingen te voorzien. Onze helmdesk staat je graag te woord.

En, aangezien we daar allemaal in hetzelfde schuitje zitten, schroom niet om ons je ervaringen mede te delen.

UPDATE: Naar aanleiding van vele verzoeken hebben we besloten binnenkort een mobiele versie van http://www.tarrels.eu te gaan lanceren die met 1 hand bediend kan worden vanaf je mobiel. Dit om mensen die ons vanaf een toilet willen bezoeken en maar 1 hand ter beschikking hebben tegemoet te komen. Er is tenslotte niets mis om je eigen lichaam te onderzoeken op aanwezigheid van Tarrels tijdens het raadplegen van onze website.

We hopen je snel te mogen begroeten!
 
Heb de tranen in mijn ogen. :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

puQIQJH.jpg


:roflol:
 
Oke.

Genoeg internet voor vandaag.
 
hehe, klaboestabeertjes, mooi woord.
 
Q: Is there a special Tarrel season?

:roflol:
 
Leerzaam op de vroege woensdagochtend!
 
Wij noemen het kabosjelen :D
 
Hahahaha schitterend

Regio West-Vlaanderen gewoon poeptarrels
 
flamoestarrels natuurlijk, zit wel ander luchtje aan!
 
hier zeggen we restkeutel
 
tarrels is onderbroek ?
sorry ik ken geen belgiechzs..

tarrel is wanneer je opgedroogde stukjes stront in je konthaar hebt hangen.

een foto zal het duidelijker maken, maar dat wil ik DBB niet aandoen
 
Back
Naar boven