MuscleMeat

Wat te doen tegen tarrels?

  • Topic starter Lumey
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 101K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Lumey

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2005
Berichten
3.071
Waardering
0
Tarrels je kent ze wel, van die vervelende stukjes poep die tussen je konthaar blijft plakken. De laatste tijd heb ik hier vaak last van. Het lijkt wel of mijn konthaar gegroeid is. Ik zou het eigenlijk niet weten. Zou dit kunnen omdat ik een tijdje geleden een test kuurtje heb gehad?

Nu mijn probleem, de laatste tijd als ik heb zitten schijten blijft er altijd een klein stukje poep tussen mijn anus en mijn konthaar zitten. Meestal lukt het niet om dit stukje restpoep weg te halen met wc papier. Het gevolg is dat dit stukje restpoep blijft hangen tussen mijn konthaar, en dit geeft nogal plakkerige taferelen.

Nu zijn mijn vragen als volgt. Wat kan ik doen om van dit probleem af te komen? Mijn konthaar scheren? En zijn er mensen die hier ook last van hebben?
 
hahahaha ik dacht dat dat alleen friesch was, tarrels..
 
:eek: Bro ik moet zo nog wokken...Damn...Tarrels...:bang:
Konthaar bijscheren/knippen vies ventje!
 
Heb je dat supplement gebruikt met konthaar erin?

:D

Gewoon scheren met een droog scheermes ;)
 
Koop eens Veet kerel.

Ook voor mannen... En als je klaar bent en je moet schijten, dan hoef je maar 1 keer je kont af te vegen en hij is schoon...;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeg wil je mij niet meer pm'en met foto's of ik een oplossing weet hiervoor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zeg wil je mij niet meer pm'en met foto's of ik een oplossing weet hiervoor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ghostrider,

Wil jij me niet meer lastig vallen met foto's die jij verkrijgt van zielige webcamrukkers die hun foto's in vertrouwen hebben toegestuurd aan jou. Dat soort fetish foto's liever in de privé gallerie plaatsen. Bij voorbaat dank.


Ik ben nu ook druk bezig met een gast op msn :D
En het lukt aardig :roflol:
Next step is een "date" ( althans dat denkt hij zal ook zijn laatste beurt wezen :D )
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/tips-om-mensen-zeik-nemen-99561/index2.html
 
:roflol:

Gewoon even je vriendin het laten harsen :thumb:

Of 2 keer per dag je kont uitspoelen met warm water.

of met handschoenen na het poepen de tarrels weghalen voor de spiegel.

Mja dat zijn de tips die bij mij werken :thumb: (:roflol:)
 
Wat ik hier tegen doe:

Ik vouw een wc papiertje dubbel, pak dan met dat papiertje de haar vast waar de tarrel zich bevind en trek die haar (of haren, afhankelijk van de ernst..) er hupsakee uit.
 
Wat ik hier tegen doe:

Ik vouw een wc papiertje dubbel, pak dan met dat papiertje de haar vast waar de tarrel zich bevind en trek die haar (of haren, afhankelijk van de ernst..) er hupsakee uit.
De expert :) Als het over poep gaat is KaLe de man.
 
Gadverdamme... hoeven wij niet te weten, houd dat eens voor jezelf ofzo. Je af en toe wassen/scheren helpt trouwens ook, moet je voor de grap eens proberen.
 
Gadverdamme... hoeven wij niet te weten, houd dat eens voor jezelf ofzo. Je af en toe wassen/scheren helpt trouwens ook, moet je voor de grap eens proberen.

Uit jouw reactie maak ik op dat jij dus ook last gehad hebt van tarrels?
Aangezien jij opmerkt dat af en toe wassen/scheren helpt. ( even uit belangstelling he, bleek jij je anus ook?)

Overigens bedankt voor al jullie reacties, ik ga de volgende keer gewapend met roestborstel, lauwe washandjes met een geurtje om de stank te neutraliseren en een flinke dosis wc papier aan de gang als ik naar de wc moet.
 
Laatst bewerkt:
Gadverdamme... hoeven wij niet te weten, houd dat eens voor jezelf ofzo. Je af en toe wassen/scheren helpt trouwens ook, moet je voor de grap eens proberen.


:gay: waarom kijk je dan op dit topic. ik vond het anders een goede tip :)
 
hygiene.... :rolleyes:
 
gadverdamme waarom wil je dit met ons delen
 
Back
Naar boven