Fitness Seller

Wat te doen voor langdurig vet afvallen?

Bezoekers in dit topic

3e zinnetje in de quote bevat het antwoord op je vraag.

dit dus:
Zolang mensen hardnekkig in het fabeltje blijven geloven dat je alleen spiermassa kan opbouwen als je daarbij ook flink vet opbouwt is uitleggen zinloos.
 
3e zinnetje in de quote bevat het antwoord op je vraag.

dit dus:
Zolang mensen hardnekkig in het fabeltje blijven geloven dat je alleen spiermassa kan opbouwen als je daarbij ook flink vet opbouwt is uitleggen zinloos.
Je hebt het over fabels, spiermassa opbouwen en meer. Maar de vraag van TS gaat over vet verliezen over langere tijd.
Bedoel je nou dat ik hardnekkig in fabels geloof? Ontkracht het dan als jij dat vindt.
 
Discussie aangaan met martinnoppert aka yeremy..not even once. Komt nooit iets goeds uit voort, met zijn mate van bro science.
 
Je hebt het over fabels, spiermassa opbouwen en meer. Maar de vraag van TS gaat over vet verliezen over langere tijd.
Bedoel je nou dat ik hardnekkig in fabels geloof? Ontkracht het dan als jij dat vindt.

Ja vraag van TS gaat inderdaad over vet verlies over langere tijd.
TS heeft nergens gevraagd om snel lichter te worden.

Dus het antwoord op die vraag van langdurig is eenvoudig. Meer spiermassa opbouwen en geen vet aanzetten.


Ik ben op afgelopen Koningsdag met een ervaren trainee begonnen, naturel startgewicht 87,5 kilo bf% liep langzaam op 10%-11%. Stats nu 5 weken later met meer en beter eten en beter trainen, 91,5kilo op 9%
Calorie inname is rond de 4500cal per dag en z'n dagelijks werkzaamheden is gitaarles geven..... zittend.
 
Ja vraag van TS gaat inderdaad over vet verlies over langere tijd.
TS heeft nergens gevraagd om snel lichter te worden.

Dus het antwoord op die vraag van langdurig is eenvoudig. Meer spiermassa opbouwen en geen vet aanzetten.


Ik ben op afgelopen Koningsdag met een ervaren trainee begonnen, naturel startgewicht 87,5 kilo bf% liep langzaam op 10%-11%. Stats nu 5 weken later met meer en beter eten en beter trainen, 91,5kilo op 9%
Calorie inname is rond de 4500cal per dag en z'n dagelijks werkzaamheden is gitaarles geven..... zittend.

Dit is je uitleg? Wat hangt daar in Wieringerwerf in de lucht of wie is je dealer.
 
Dit is je uitleg? Wat hangt daar in Wieringenwerf in de lucht of wie is je dealer.

De dealers zijn, Lidl, Aldi, Deen en XXL nutrition. En gezonde boerenbuitenlucht.
 
De dealers zijn, Lidl, Aldi, Deen en XXL nutrition. En gezonde boerenbuitenlucht.

Vandaar de quote in je sig: "Want to look like a pro, then shut up and work like a pro. It works."
Het was weer een plezier om inzicht te krijgen in jouw gedachtengang. Fijn weekend, pas op voor de zon.
 
je praat teveel over anabolica gebruik, je stats geven slechts aan dat je er geen reet van begrijpt.
En gebruiken en dan zulke stats ...... not impressed.

Verder moest je eerst eens leren lezen in plaats van onzin te roepen die niet relevant is voor topicstarter zijn vraag.

Waarom ik veel over anabolica gebruik praat is omdat het wezenlijk verschil maakt over wat je wel en niet kan. Terwijl veel mensen dat niet weten. Pro bodybuilders zoals jij gebruiken allemaal drugs. En daar is niets tegen, dat moet je lekker zelf weten. Alleen daarom moet je nooit naar pro bodybuilders luisteren als je zelf geen drugs gebruikt. Heel simpel.

Ongeveer even simpel is dat je geen vet verbrand in een surplus, omdat een normaal lichaam gewoon niet zo werkt.

Dus het is zeker wel relevant voor de TS. Omdat ik concludeer dat jouw advies gewoon niet klopt.

Een oordeel vellen over mij gebaseerd op mijn stats geeft wel weer aan dat je graag dingen aanneemt voor de waarheid zonder dat je de achterliggende gedachte weet/begrijpt.

Ik ben vrij tevreden met mijn stats. Dat jij zo ontevreden met jezelf bent dat je je op 50e nog druk maakt over je gainzzzzz zegt meer over jou dan mij. Je conclusie is hetzelfde om te zeggen dat Louis van Gaal voetbal niet zou begrijpen omdat hij nooit hoog gespeeld heeft, en dat daarom Marco van Basten wel een goeie coach zou zijn.

Ik ben wel een beetje klaar met al die zogenaamde ervaren bodybuilders die hoogstwaarschijnlijk de net de middelbare school hebben afgemaakt, zich volgestopt hebben met drugs en daarom wedstrijd resultaten behaald hebben denken dat ze alles weten. En mensen die daadwerkelijk te melden hebben met wetenschappelijke onderbouwing uit te maken voor dom.
 
Wat Louis er mee te maken heeft ..... eredivisie en nederlands elftal gespeeld .... maar okee is vast niet hoog niveau.
Schaar jij je gelukkig bij de 17miljoen betere bondscoaches....... alles beter weten in dingen waar ze geen ruk ervaring in hebben opgedaan.


Als je nou je eens ophoudt over surplus. Scheelt al een hoop.

Ik begon niet over jouw stats remember? Jij begon met aangeven over je stats. En je begint continu over anabolica.

Lees wat je zelf roept als weerwoord. Want ook surplus (als in TEVEEL) heb je mij ook nooit zien schrijven.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------


Half uurtje hiit is lang hoor op nuchtere maag .... killing.
 
En zou het iets kunnen helpen om mijn ontbijt uit te stellen oftewel te vasten? Heb ergens gelezen dat je dan meer groei hormonen aanmaakt en ook kan helpen bij afvallen? Maar heb ook veel onderzoeken gezien dat mensen die hun ontbijt overslaan vaak dik zijn dus ik weet t niet meer ???
 
En zou het iets kunnen helpen om mijn ontbijt uit te stellen oftewel te vasten? Heb ergens gelezen dat je dan meer groei hormonen aanmaakt en ook kan helpen bij afvallen? Maar heb ook veel onderzoeken gezien dat mensen die hun ontbijt overslaan vaak dik zijn dus ik weet t niet meer ???

Het gaat om het totaal aantal kcal per dag. Ontbijt overslaan maakt je niet dik, wel als je daardoor een hele grote lunch pakt EN daarmee boven onderhoud komt voor de rest van je dag.

Ontbijt uitstellen kan, dat is Intermitted Fasting, dan vast je een periode en eet je binnen bepaalde uren. Ik geloof dat je niet meer groei hormonen daarmee aanmaakt, maar dat weet ik niet zeker.
 
En zou het iets kunnen helpen om mijn ontbijt uit te stellen oftewel te vasten? Heb ergens gelezen dat je dan meer groei hormonen aanmaakt en ook kan helpen bij afvallen? Maar heb ook veel onderzoeken gezien dat mensen die hun ontbijt overslaan vaak dik zijn dus ik weet t niet meer ???

ja die mensen die er dik van worden zijn er inderdaad ook. Maar meestal doen die de rest van de dag niets en eten ze slecht.

Jij traint en eet verder goed. Dat heeft een heel ander effect op je lichaam.
Er zijn erg veel mensen die zweren bij IF, intermittend fasting en die eten het grootste deel van de dag niets. Ze eten dan vaak voornamelijk in de uren rond en vooral na de training. En ja ook die vallen af of verbranden vet.
 
Wat Louis er mee te maken heeft ..... eredivisie en nederlands elftal gespeeld .... maar okee is vast niet hoog niveau.
Schaar jij je gelukkig bij de 17miljoen betere bondscoaches....... alles beter weten in dingen waar ze geen ruk ervaring in hebben opgedaan.


Als je nou je eens ophoudt over surplus. Scheelt al een hoop.

Ik begon niet over jouw stats remember? Jij begon met aangeven over je stats. En je begint continu over anabolica.

Lees wat je zelf roept als weerwoord. Want ook surplus (als in TEVEEL) heb je mij ook nooit zien schrijven.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------



Half uurtje hiit is lang hoor op nuchtere maag .... killing.


Boven maintenance is een surplus, is meer dan je nodig hebt, dus is teveel. Maar ik wist niet dat jij Brofessor Yeremy was. Dan had ik namelijk niet gereageerd aangezien dat nutteloos is.
 
Boven maintenance is een surplus, is meer dan je nodig hebt, dus is teveel. Maar ik wist niet dat jij Brofessor Yeremy was. Dan had ik namelijk niet gereageerd aangezien dat nutteloos is.

JOUW boven maintenance is meer dan je nodig hebt.

elke post van je is nutteloos zolang je alles op jezelf blijft betrekken en niet meer wilt zien dan zwart-wit.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Sorry vriend, maar je praat poep :o

zet dat ook in het topic van Centaur held?
 
JOUW boven maintenance is meer dan je nodig hebt.

elke post van je is nutteloos zolang je alles op jezelf blijft betrekken en niet meer wilt zien dan zwart-wit.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------



zet dat ook in het topic van Centaur held?

Volgens mij heb jij het steeds over de Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid / Daily Reference Intake. Die 2500 is voor mannen of 2000 voor vrouwen.

Maintenance is namelijk afhankelijk van de persoon zelf. Mijn maintenance 2400 terwijl die van jou misschien wel 3400 is. Dus een surplus voor mij is alles hoger dan 2400 en een tekort alles wat lager is. Terwijl voor jou wat anders geldt. Als ik zou bulken dan zou en jij zou hetzelfde eten als ik ben zou jij aan het cutten zijn.

Als je minder energie binnen krijg dan je verbruikt zal je lichaam het ergens anders vandaan moeten halen vet/spier of bij extreme uithongering zelfs je organen. Als je teveel binnen krijg gaat je lichaam het opslaan als vet/spier of bij extreme obesitas op plaatsen waar het gevaarlijk is.

Boven maintenance is altijd boven de behoefte van het betreffende persoon, onder maintenance is onder de behoefte van het betreffende persoon.
 
Volgens mij heb jij het steeds over de Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid / Daily Reference Intake. Die 2500 is voor mannen of 2000 voor vrouwen.

Maintenance is namelijk afhankelijk van de persoon zelf. Mijn maintenance 2400 terwijl die van jou misschien wel 3400 is. Dus een surplus voor mij is alles hoger dan 2400 en een tekort alles wat lager is. Terwijl voor jou wat anders geldt. Als ik zou bulken dan zou en jij zou hetzelfde eten als ik ben zou jij aan het cutten zijn.

Als je minder energie binnen krijg dan je verbruikt zal je lichaam het ergens anders vandaan moeten halen vet/spier of bij extreme uithongering zelfs je organen. Als je teveel binnen krijg gaat je lichaam het opslaan als vet/spier of bij extreme obesitas op plaatsen waar het gevaarlijk is.

Boven maintenance is altijd boven de behoefte van het betreffende persoon, onder maintenance is onder de behoefte van het betreffende persoon.

Goedzo, iedereen heeft een eigen onderhoudsbehoefte. Je hebt wat geleerd.

boven maintenance is altijd boven de behoefte ? ... Ga je weer de verkeerde kant op.
Nogmaals dat is JOUW behoefte of mening.

We hebben het hier over realiteit.
Mijn behoefte is overigens sowieso boven maintenance op dit moment. Maar dat wordt dan weer te moeilijk voor je. Dus laat maar zitten.
 
Goedzo, iedereen heeft een eigen onderhoudsbehoefte. Je hebt wat geleerd.

boven maintenance is altijd boven de behoefte ? ... Ga je weer de verkeerde kant op.
Nogmaals dat is JOUW behoefte of mening.

We hebben het hier over realiteit.
Mijn behoefte is overigens sowieso boven maintenance op dit moment. Maar dat wordt dan weer te moeilijk voor je. Dus laat maar zitten.

Zucht.. ik geef het op.
 
Back
Naar boven