MuscleMeat

Wat te doen?

Bezoekers in dit topic

smoley8

Novice
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
60kg
Hallo allemaal,

Graag wil ik weer gaan trainen net als een jaar terug heb ik zo'n 1,5 jaar getraind in de sportschool. Nu is het probleem ik kom niet aan ( ik lette ook niet op het eten, had geen schema dus dat is zoiezo al een minpunt )

Ik ben dus 19 jaar 1,78m en weeg slechts 56KG Het minimale voor mijn leeftijd... wat ik op internet zag. Ik kom niet aan zelfs niet na 2 weken vakantie met elke dag een hamburger eten...

Nu las ik weight gainers, wellicht is dat een optie want ik wil weer gaan trainen ( thuis met dumbells, push-ups etc )

Maar wil eerst aankomen in gewicht want ik zou nu niet eens gespierder willen worden, dat ziet er niet uit..

Hopelijk is de boodschap duidelijk en krijg ik wat informatie over tips/tricks of wat dan ook!
 
tip: ga naar een goede gym en let dan wel goed op je voeding

elke dag een hamburger zegt niet zoveel
 
tip: ga naar een goede gym en let dan wel goed op je voeding

elke dag een hamburger zegt niet zoveel

Snap ik van die hamburger, eet ook over t algemeen te weinig. Eet nu veel boterhammen pindakaas, veel kip/vlees savonds en verse jus d 'orange. Let er ook al meer op.

Probleem is ik zit met stage en wil gewoon thuis lekker wat oefeningen doen, bij ons in de buurt zit alleen een basic fit maar heb daar dus 1-1,5 jaar gezeten. Zit veel volk dat je aan zit te gapen en rotzooi zoekt snap je. Vandaar dat ik liever gewoon thuis met set dumbells train.

Heb vroeger heel lang turnen gedaan dus techniek in sommige elementen ( push-ups/dips vooral ) is goed aangeleerd. Kreeg daarvan ook meerdere malen complimenten in de sportschool van verschillende begeleiders.

Maar met betere voeding + goed schema thuis met dumbells/dips/push-ups/conditie moet ik al wel een eindje kunnen komen toch?
 
Zoek een goede sportschool, bereken je onderhoud en ga daar 500kcal boven zitten.
 
Zoek een goede sportschool, bereken je onderhoud en ga daar 500kcal boven zitten.

Wil vooral in het begin voornamelijk thuis trainen nogmaals, is dat echt zo'n afrader? Ik hoef geen Hulk te worden gewoon wat breder en dat je ziet dat er aan gewerkt is! Maar met thuis dumbells en dips/push-ups etc kun je ook al aardig wat bereiken of zit ik helemaal mis ? Kan altijd kg's bijkopen voor dumbs.
 
Je wordt echt niet zomaar een Hulk. Die mensen zitten aan de AAS en doen het al jaren. Je kan wel wat bereiken thuis, maar suboptimaal. Ik gok dat "gewoon wat breder" betekend voor jou wat je kan bereiken met 2 jaar trainen in een sportschool met een goed programma en goed dieet. Maakt niet uit hoe groot je wil worden, train altijd voor optimaal spiergroei.
 
Je wordt echt niet zomaar een Hulk. Die mensen zitten aan de AAS en doen het al jaren. Je kan wel wat bereiken thuis, maar suboptimaal. Ik gok dat "gewoon wat breder" betekend voor jou wat je kan bereiken met 2 jaar trainen in een sportschool met een goed programma en goed dieet. Maakt niet uit hoe groot je wil worden, train altijd voor optimaal spiergroei.

Oja want iedereen die groot is zit aan de AAS. Nee gewoon niet. Hoe werden de bodybuilders dan groot volgens jou toen er nog geen AAS bestonden?

Simpel antwoord gewoon trainen. Maar inderdaad het kost tijd wil je groot worden.
 
jammer dat je zo een ervaring hebt, heb wel vaker wat minder positieve verhalen gehoord over basic fit met dit als reden dus.

wat je thuis kunt bereiken is een beetje lastig, zou sowieso een plek maken om pull ups te doen
 
Oja want iedereen die groot is zit aan de AAS. Nee gewoon niet. Hoe werden de bodybuilders dan groot volgens jou toen er nog geen AAS bestonden?

AAS wordt al veel langer gebruikt dan gedacht. Sommigen zeggen dat in de tijd van Reg Parks het niet bestond, onzin. Kijk naar Eugene Sandow, veel groter werden ze voordat AAS bestond niet -- ik zou hem geen hulk noemen. Ja, je kan groot worden, maar ik heb bij 'hulk' en ander idee dan gewoon groot. (en je kan "hulk" natuurlijk worden als je een genetische freak bent). Ik zou dit geen "hulk" noemen bijvoorbeeld:

http://www.leangains.com/2010/12/maximum-muscular-potential.html

Maar goed.
 
denk zelf bij de hulk altijd aan rich piana, maar denk dat niet super veel mensen hem een mooi fysiek vinden hebben
 
Back
Naar boven