AndroidHealthClinic

Wat te doen.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

djorn1997

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2014
Berichten
32
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Ik zal me even voorstellen, ik ben Djorn, 19 jaar en ben zo'n 2 jaar bezig met fitness. Helaas m'n ups en downs gehad. Sinds het herstel van m'n ongeluk in oktober 2015 is sporten anders geworden dan ervoor. Ik was weer rond juni begonnen maar kon de draai niet echt vinden.

School begon weer en ook moest ik iedere dag dexamfetamine nemen zodat het goed verloopt. Het nadeel, m'n eetlust verdween. Ik kon de gehele dag zonder eten en kreeg ook amper honger. Nu zijn we een paar maanden verder en de eetlust is beter geworden. Helaas ben ik veel kilo's kwijt geraakt en van 71 naar 64 gegaan (ik ben 190). Ondanks het afvallen heb ik nog steeds goede biceps/triceps. Borst zit z'n vorm nog in en de rug heeft nog een mooie v vorm. (misschien een goede aanleg) Ik ben nu zo'n anderhalf maand niet meer wezen sporten omdat ik niet nog erger wou afvallen.

Ik zit er nu weer sterk aan te denken om te beginnen. Ik heb een voedingsschema die op 3900 gezonde calorieën uit komt. Ontworpen door een voedingsdeskundige. Ik trainde 3x in de week full body.
Ik zoek tips en tricks om mezelf te verbeteren, alles is welkom :)
 
Geen betere therapie dan gym time.
 
Geef ik je zeker gelijk in. Maar ik wil niet nog verder zakken met m'n gewicht, 64 is echt m'n diepste punt in jaren..
 
Geef ik je zeker gelijk in. Maar ik wil niet nog verder zakken met m'n gewicht, 64 is echt m'n diepste punt in jaren..

Waarom zou je gaan zakken in lichaamsgewicht ? Je hebt toch begeleiding voor je voeding, je moet nu eerst en vooral terug naar de gym gaan, thuis blijven zitten is geen oplossing, zowel fysiek niet als mentaal.
 
Het schema en begeleiding heb ik inderdaad. Het probleem is dat ik me nog niet aan het schema kan houden hoe hard ik het eten er ook doorheen druk. Voor de medicatie was het al niet makkelijk.
 
Het schema en begeleiding heb ik inderdaad. Het probleem is dat ik me nog niet aan het schema kan houden hoe hard ik het eten er ook doorheen druk. Voor de medicatie was het al niet makkelijk.

Het zal toch in de eerste plaats uit jezelf moeten komen ...
 
N maatje ben ik idd naar opzoek. M'n oude buddy heeft helaas een andere sportschool, zodra m'n contract voorbij is voeg ik me waarschijnlijk weer bij hem. Maandag pak ik m'n voedingsschema uit de la en ga ik bijhouden hoeveel ik ervan op kan krijgen. Ik zag net een training met veel positieve reacties.
5x5stronglift. https://stronglifts.com/5x5/#Videos_of_Stronglifts_52155
Misschien een idee om dit komende tijd te doen?
 
Dat is een zeer geschikt schema! Overigens zul je het eten toch echt zelf naar binnen moeten proppen. Als je het niet in vaste vorm wegkrijgt, is het misschien nog een optie om deel van je kcal om te zetten naar vloeibare kcals. Denk aan volle chocomel of brinta met heel veel volle melk en wat whey. Eventueel wat pindakaas erdoor. Dan heb je al gauw 500+ kcal in een halve liter en binnen een uur is er weer ruimte in je buikje om er meer voer doorheen te duwen. Als je het dan nog niet wegkrijgt, kun je overwegen om een deel te vervangen door "ongezonde" opties.
 
Je zal in eerste instantie terug je draai moeten vinden. Het moet een (dagelijkse) routine worden om bijvoorbeeld naar de gym te gaan, je meals voor te bereiden...
Zodra je de routine wat gewoon bent zal alles veel vlotter verlopen! Je moet ergens beginnen en je kan zeker en vast niet alles meteen willen.
 
N maatje ben ik idd naar opzoek. M'n oude buddy heeft helaas een andere sportschool, zodra m'n contract voorbij is voeg ik me waarschijnlijk weer bij hem. Maandag pak ik m'n voedingsschema uit de la en ga ik bijhouden hoeveel ik ervan op kan krijgen. Ik zag net een training met veel positieve reacties.
5x5stronglift. https://stronglifts.com/5x5/#Videos_of_Stronglifts_52155
Misschien een idee om dit komende tijd te doen?

Om het weer op te pakken is dit ideaal, just have fun with it, de dedicatie komt vanzelf wel weer:thumbs:
 
Back
Naar boven