AndroidHealthClinic

Wat te doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Berichten
20
Waardering
19
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Goedenmiddag .

Ik heb 3 flesjes deca,3 flesjes test , 3 flesjes mast , 3 flesjes bold , 3 potjes dianabol.

Gekregen van een maat.

Heb al 1 kuur gehad test en mast.

Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen niet alles hoeft op of gebruikt te worden . Mvg
 
je hebt al een ander topic hierover toch?

zoals ik aangaf test en mast voor 10/12 weken
 
je hebt al een ander topic hierover toch?

zoals ik aangaf test en mast voor 10/12 weken
Jaa werd ik niet veel wijzer van ik denk zal het anders verwoorden kijken of ik meer eigen mening krijg. Test en mast heb ik al gedaan dus jij zegt gewoon nog een keer test en mast en dan de rest achterwege laten ? Wil namelijk nu wat meer massa aankomen wat vochtiger. Bij de test en mast ben ik vooral droge massa aangekomen. En wat voor dosering zou je me dan aanraden ? Mvg
 
wat wil je…? Groeien, droger worden?
 
Waarom zou je meer vocht aan willen komen? :roflol:
 
Waarom zou je wat vochtiger willen ogen/bijkomen?

Week 10/12 500 test- 400 mast

je gaf aan flink massa erop te hebben gepakt aan je stats te zien kan je nog wel meer massa hiermee pakken ;)
 
Wengstertje en ik geven je beiden een advies waar je niet eens op in gaat.
Om mijn eigen post ook nogmaals te citeren;
Dus dit wordt je tweede kuur? :roflol:
Laat die deca achterwegen en 500 mast is naar mijn mening ook wat veel, zeker in een bulk. Zou het zelf dan lekker op 600 test + 250 mast houden met eventueel op het begin of juist het eind een week of 5-6 20-30 mg dbol
Je wilt gewoon horen dat je inderdaad lekker test+mast+deca+dianabol, gecombineerd richting 2 gram, moet pakken als je twee kuurtje maar je kreeg dat antwoord niet dus je probeert t nog maar een keer in een nieuw topic :roflol:
 
1 topic is wel genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven