MuscleMeat

wat te doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Vooral omdat het onnozel is. DVD heeft beet, let it grow let it grow my son met kerstmis zit je samen voor de boom :)

Of zit ze met kerstmis op een boom?
 
huckfinn zei:
Of zit ze met kerstmis op een boom?
wie weet maar ik doe rustig ana niks overhaasten (ze is ook nog maagd dus ;) )
 
MightyDuck zei:
Geniet er nou gewoon van bro als het is zoals het is komt het vanzelf wel goed als je het rustig aan doet, zolang ze maar weet dat jij het wel wil. Het hoeft toch niet zoals op de kleuterschool gevraagd te worden "hebben we verkering?". Je zou onderhand vergeten plezier te maken en haar vooral "vast willen hebben".

Precies duckie :thumb:
 
en ik moet woensdag bij d'r eten van d'r ouders :eek:
 
DVD zei:
en ik moet woensdag bij d'r eten van d'r ouders :eek:

Je hebt al min of meer een relatie. Ze zal daar zelf binnenkort wel over beginnen kerel. Komt wel goed gewoon op de voet lkkr doorknallen. (Y).
 
M-TRAXX zei:
Je hebt al min of meer een relatie. Ze zal daar zelf binnenkort wel over beginnen kerel. Komt wel goed gewoon op de voet lkkr doorknallen. (Y).
idd laat het gewoon op me afkomen... merk wel wat er gebeurd:D
 
MightyDuck zei:
Geniet er nou gewoon van bro als het is zoals het is komt het vanzelf wel goed als je het rustig aan doet, zolang ze maar weet dat jij het wel wil. Het hoeft toch niet zoals op de kleuterschool gevraagd te worden "hebben we verkering?". Je zou onderhand vergeten plezier te maken en haar vooral "vast willen hebben".

hear hear...

Take it easy bro. Enjoy. :thumbs:
 
M-TRAXX zei:
Je hebt al min of meer een relatie. Ze zal daar zelf binnenkort wel over beginnen kerel. Komt wel goed gewoon op de voet lkkr doorknallen. (Y).

Gefeliciteerd! Je bent de trotse eigenaar van een relatie geworden! ;)
 
ik heb echt ****ing zin in cola maa we hebben niks in huis
 
kheb er genoeg ervaring mee..Bro..je hebt BEET!!!binnenhalen die vangst!
ga alleen niet te hard van stapel (zoals ik het altijd verkloot) en spreek wat af op neutraal terrein
 
DVD zei:
en ik moet woensdag bij d'r eten van d'r ouders :eek:


BEET BEET BEET...dobber gaat onder!!reel in that catch!!!
 
Hey DVD, ik moet de jongens gelijk geven, dit gaat de goede kant op! Maareh... een tip van een vrouwtje: doe samen ook eens iets anders dan een dvdtje. Een romantisch weekendje Parijs is misschien iets te veel van het goede, maar een picnic is een echte aanrader! (met dit weer? Ja, met dit weer!)

Neem een kleed, wat broodjes en beleg en natuurlijk warme chocolademelk met slagroom mee. Ga lekker buiten in een parkje of bos zitten, of als het regent thuis in de woonkamer of zelfs op bed. Uit ervaring (met meester charmeur dj phreak) weet ik dat dat een heel goede zet is!

Succes!
 
Ik ben zooooo goed.... :D
 
Lieverd?

Moet jij niet werken?

;)
 
DVD zei:
en ik moet woensdag bij d'r eten van d'r ouders :eek:

Gast... overduidelijk dit! Tip: wees niet zo onzeker ;)
 
ik krijg allemaal vlinders in me buik als ik dit topic lees :rolleyes:
 
SlettieBettie zei:
Hey DVD, ik moet de jongens gelijk geven, dit gaat de goede kant op! Maareh... een tip van een vrouwtje: doe samen ook eens iets anders dan een dvdtje. Een romantisch weekendje Parijs is misschien iets te veel van het goede, maar een picnic is een echte aanrader! (met dit weer? Ja, met dit weer!)

Neem een kleed, wat broodjes en beleg en natuurlijk warme chocolademelk met slagroom mee. Ga lekker buiten in een parkje of bos zitten, of als het regent thuis in de woonkamer of zelfs op bed. Uit ervaring (met meester charmeur dj phreak) weet ik dat dat een heel goede zet is!

Succes!
ik heb al een plan gemaakt en geregeld. We gaan volgende maand ergens eten (zijn wij horeca leverancier van) dus kost me weinig tot niks (ook al had het wel zo geweest had ik het als nog gedaan. lekker met ze 2tjes kaarsjes erbij. en daarna samen naar de film :D (z ewou die film zo graag zien en komt volgende maand pas uit...
 
en ik heb een pluspunt d'r ouders vinden me een leuke en spontane(ook nog is lieve jongen)
 
en morgen is de avond:D dat het allemaal gaat gebeuren :o
 
Nou hou alles lekker relax....... en zorg dat het ongedwongen blijft....

3e slag........ homerun!! :D
 
Back
Naar boven