Fitness Seller

==

Bezoekers in dit topic

Maak zelf havermout pannenkoekjes die je op eender welk moment kan binnenproppen! Noten ed zijn ook een goeie versnapering zolang je er niet in overdrijft.

broodbeleg: kippenwit, rosbief, gebraad, ...
 
Ik bak altijd 's ochtends vroeg een stuk of 6 eieren, 400g zalm/tonijn/mager tartaar/kipfilet en 200g rijst per maaltijd. Maak gewoon 2 bakjes met 3 eiwitten, 200g vlees/vis en 200g rijst.
 
Pannenkoeken

Gekookte eieren

Macaroni of pasta is makkelijk thuis te maken en is koud ook goed te eten

Havermout en melk meenemen en dit op school bij elkaar mixen
 
Wat ik altijd doe:

Ik maak de avond van te voren klaar:
- Kipstukjes (+- 80gr)
- Zilvervliesrijst (150gram)
- Brocolli (70 gram)
- Scheutje ketjap manis zoet of chilisaus voor de smaak
- Theelepeltje sambal
- Halve avocado (' smorgens pas toevoegen i.v.m. rotten)

Is vaak binnen 10min bereidt (afhankelijk van de kooktijd van de rijst).

TIP:
Sla eens in de zoveel tijd een lading kip en brocolli in.
- Snij de kip in blokjes en verdeel in zakjes van 80gram, daarna invriezen. Voor gebruik 1 dag van te voren in de koelkast leggen.
- Kook brocolli en verdeel in zakjes van 70gram, daarna invriezen. Je kunt deze bevroren in je bakje stoppen (is tegen de tijd van eten ontdooid).

PS: Ik heb de hoeveelheden aangepast op jouw stats (zelf eet ik ongeveer het dubbele). Hierin kun je zelf echter ook nog in variëren.

PSS: Als je hier allemaal geen zin in hebt, moet je je moeder lief aankijken.
 
Gast

Je bent 1.80 62kg, ga vreten wat je wilt, als er maar eiwitten in zit dan is het goed.
 
Ik neem iedere dag gekookte eitjes mee of blikje tonijn naast mijn brood.
 
Je kunt huttekase op je brood smeren, geen idee of je het lekker vindt maar zit zeg maar tussen kaas en kwark in, dat zou een alternatief kunnen zijn. Filet americain kan ook wel. Anders gewoon vleeswaren zoals kipfilet (en dan meer dan 3 plakjes), of eieren koken/bakken voor op je brood. Ik maak ook wel eens wentelteefjes om mee te nemen, (2-3 eieren in een schaal breken, brood erin leggen, en het brood dan bakken), dat is koud ook nog steeds goed te eten.

Voor dingen die je kant en klaar uit de supermarkt zou kunnen halen zonder extreem op te vallen (niet dat je je daar druk om zou moeten maken maar toch).. Tja je kunt gewoon een broodje pakken zoals een italiaanse bol ofzo en dan iets van beleg ofzo bij kopen, als je niet moeilijk wilt doen met vleeswaren of kaas dan pak je gewoon een bakje tonijn salade, eiersalade, filet americain en 1-2 broodjes erbij? niet helemaal kant en klaar maar toch.
 
Wrap maken met sla, zalm, kruidenkaas.
 
Ik zou stoppen met school, heb je daar ook al aan gedacht?
 
je kunt trouwens ook eens aan je ouders voorstellen om ander brood te halen? Misschien heb je er geen invloed op maar als je zegt dat je dat brood niet zo lekker vindt en vraagt of ze een keer kunnen varieren wanneer ze boodschappen doen (of je zelf ander brood haalt) om te kijken of er een type brood is wat je wel degelijk lekker vindt?

Dat kan al de wereld verschil maken, normaal bruin volkoren brood o.i.d vind ik zelf ook helemaal niks, zonnebloembrood o.i.d. daarentegen vind ik juist heerlijk.
 
Denk ook eens aan pasta/rijst salades. Kan je zelf maken van gekookte rijst met wat groentes en wat vleeswaren/blikje tonijn of gekookte eieren oid.

Denk dan ook eens aan witte en bruine bonen. Kan je ook salades van maken of gewoon zo uit blik eten. (vind ik gek genoeg lekker. :o )

Met wraps kan je ook veel doen qua beleggen.
 
Roggebrood is ook awesome. Zeker met pindakaas :D
 
Gewoon lekker eten een beetje vette producten kan jij wel hebben met je gewicht.
Goed blijven trainen en je lichaam leren kennen,dus regelmatig in de spiegel kijken om te zien hoe je lichaam zich ontwikkeld.Er staat genoeg op dit forum om je verder te helpen,en ook op het internet is zat terug te vinden.
Dus veel lezen en zelf logisch nadenken,en bij twijfel vragen!
Veel succes ermee.
 
Back
Naar boven